Ewolucja naleśnika
Marek Sobkowiak, współwłaściciel sieci naleśnikarni Happy Pancake
Dlaczego wybrał pan naleśnika jako danie główne swojej restauracji?
Naleśniki znają wszyscy już od najmłodszych lat i jest to potrawa lubiana chyba przez każdego, bez względu na wiek i płeć. Od czasów naszego dzieciństwa sposób ich przygotowania nieustanie ewoluował. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i nadążyć za trendami w gastronomi, potrawy z naleśników musiały przejść ogromną metamorfozę. Ideą, która przyświecała nam podczas tworzenia tego konceptu, było stworzenie alternatywy dla punktów typu fast food. Serwowane dzisiaj naleśniki nie muszą być tylko deserem. Podawane z różnego rodzaju farszami, surówkami i sosami z powodzeniem stały się smaczną przystawką i daniem głównym.
Czy w menu Happy Pancake są wszystkie te opcje?
Poza standardowymi pozycjami serwowanymi z serem i owocami, do nadziewania wykorzystujemy różnego rodzaju mięsa, wędliny oraz warzywa i grzyby. W naszych naleśnikarniach klient może być pewny, że wszystkie farsze przygotowywane są według ściśle określonych receptur, a wykorzystywane do produkcji surowce są najwyższej jakości. Nasz koncept skierowany jest głównie dla osób wymagających i dbających o swoje zdrowie, chcących odżywiać się smacznie i zdrowo.
Kto może zostać waszym franczyzobiorcą? Czy oprócz niezbędnego kapitału musi posiadać doświadczenie w branży gastronomicznej?
Naszym partnerem może zostać praktycznie każdy, kto ma odpowiedni kapitał i miejsce na prowadzenie tego typu działalności. To my, jako franczyzodawcy, zapewniamy cykl szkoleń i bezpośredni nadzór nad uruchomioną placówką. Przygotowujemy menu, przepisy, wskazujemy projektantów, wykonawców i hurtownie z zaopatrzeniem. Dzięki wskazówkom i wytycznym zawartym w podręczniku operacyjnym, nawet osoby bez przygotowania gastronomicznego mogą prowadzić taki biznes z dużym powodzeniem.
Jakie są plany rozwoju sieci na najbliższy rok?
W pierwszej kolejności, chcemy uruchomić przynajmniej po jednej naleśnikarni w każdym dużym mieście w Polsce. Na ten rok zaplanowaliśmy otwarcie trzech punktów. Pierwszy z nich już działa w nowo powstałej Galerii MM w Poznaniu. Podpisaliśmy także dwa listy intencyjne, gwarantujące potencjalnym franczyzobiorcom, pierwszeństwo otwarcia punktu na danym terenie. Nie ukrywamy, że naszą ambicją jest również wyjście z konceptem poza granice kraju, ale to zostawiamy sobie już na deser.
rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
/29.10.2025
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali