Nie tylko dla bogów
Olimp to flagowa marka gastronomiczna z portfolio Grupy Gastromall. Sieć samoobsługowych restauracji oferuje jedzenie na wagę w stałej cenie za 100 gram. Marka jest obecna przede wszystkim w galeriach handlowych i w tego typu obiektach chce uruchomić kolejne lokale. W bieżącym roku firma planuje jeszcze otwarcia na terenie Krakowa i Poznania. Jednocześnie negocjuje kolejne umowy na terenie całego kraju i poszukuje nowych partnerów, chętnych do prowadzenia restauracji pod logo Olimp.
Ostatnio właściciel marki podpisał umowę na prowadzenie lokalu w budowanym Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie. Jego najemcą zostanie franczyzobiorca sieci, który już prowadzi jedną restaurację Olimp w Galerii Rzeszów, która działa od listopada zeszłego roku. Powierzchnia lokalu w Lublinie wynosi 88 m2. Będzie to 6. restauracja franczyzowa pod marką Olimp. Pozostałe 9 należy do franczyzodawcy.
Poprzednie otwarcie franczyzowej restauracji Olimp miało miejsce niedawno w Galerii Handlowej Europa Centralna w Gliwicach. Jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu autostrad w A1 i A4. Sama restauracja, usytuowana przy food courcie zdolnym pomieścić 600 osób, zatrudnia 15 osób, zaś jej powierzchnia kuchenna wynosi 70 m2.
Otwierając własną restaurację Olimp trzeba być przygotowanym na wydatek 180 tys. zł na zakup sprzętu i wyposażenie placówki. Do tej kwoty należy doliczyć koszty adaptacji lokalu, w którego wyszukiwaniu pomaga franczyzodawca.
Oprócz rozwoju samoobsługowych restauracji, Gastromall wprowadza na rynek nowy koncept lodziarni Lovit, oferujących mrożone desery w 35 autorskich smakach. Grupa pracuje także nad rozwojem swojej marki premium, kawiarni Frappe Point. W planach na najbliższe dwa lata znajduje się również wprowadzenie do menu Olimpu żywności prozdrowotnej i dietetycznej, tak aby dopasować się do oczekiwań również wąskiej grupy klientów.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizzeria w mniejszym mieście
/08.10.2025
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali