W restauracjach Olimp regularna cena za 100 gram jedzenia to 3,29 zł. W menu sieci wiosna zagościła szybciej, niż za oknami. Ofertę wzbogacono m.in. o mizerię z koperkiem i zasmażaną kapustę.
Piątek
05.04.2013
Franczyzobiorca Olimpu z Rzeszowa otwiera swoją drugą restaurację z jedzeniem na wagę.
 

Olimp to flagowa marka gastronomiczna z portfolio Grupy Gastromall. Sieć samoobsługowych restauracji oferuje jedzenie na wagę w stałej cenie za 100 gram. Marka jest obecna przede wszystkim w galeriach handlowych i w tego typu obiektach chce uruchomić kolejne lokale. W bieżącym roku firma planuje jeszcze otwarcia na terenie Krakowa i Poznania. Jednocześnie negocjuje kolejne umowy na terenie całego kraju i poszukuje nowych partnerów, chętnych do prowadzenia restauracji pod logo Olimp.

Ostatnio właściciel marki podpisał umowę na prowadzenie lokalu w budowanym Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie. Jego najemcą zostanie franczyzobiorca sieci, który już prowadzi jedną restaurację Olimp w Galerii Rzeszów, która działa od listopada zeszłego roku. Powierzchnia lokalu w Lublinie wynosi 88 m2. Będzie to 6. restauracja franczyzowa pod marką Olimp. Pozostałe 9 należy do franczyzodawcy.

Poprzednie otwarcie franczyzowej restauracji Olimp miało miejsce niedawno w Galerii Handlowej Europa Centralna w Gliwicach. Jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu autostrad w A1 i A4. Sama restauracja, usytuowana przy food courcie zdolnym pomieścić 600 osób, zatrudnia 15 osób, zaś jej powierzchnia kuchenna wynosi 70 m2.

Otwierając własną restaurację Olimp trzeba być przygotowanym na wydatek 180 tys. zł na zakup sprzętu i wyposażenie placówki. Do tej kwoty należy doliczyć koszty adaptacji lokalu, w którego wyszukiwaniu pomaga franczyzodawca.

Oprócz rozwoju samoobsługowych restauracji, Gastromall wprowadza na rynek nowy koncept lodziarni Lovit, oferujących mrożone desery w 35 autorskich smakach. Grupa pracuje także nad rozwojem swojej marki premium, kawiarni Frappe Point. W planach na najbliższe dwa lata znajduje się również wprowadzenie do menu Olimpu żywności prozdrowotnej i dietetycznej, tak aby dopasować się do oczekiwań również wąskiej grupy klientów.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022