Charley`s Philly Steaks już szuka franczyzobiorców

Charley`s Philly Steaks, międzynarodowa sieć restauracji wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych, ma obecnie ponad 500 restauracji w 20 krajach. Koncept oferuje dania z wołowiną i przeznaczony jest przede wszystkim dla food courtów. W Polsce pierwszy punkt sieci pojawił się w marcu w warszawskim CH Blue City. Rozwojem konceptu nad Wisłą kieruje właściciel licencji master – spółka Neelam. Do tej pory jej przedstawiciele deklarowali, że franczyzobiorców zaczną szukać dopiero, gdy sami otworzą trzy lokale. Teraz jednak już oficjalnie zgłaszają gotowość do współpracy z partnerami.
- Do końca miesiąca powinniśmy podpisać umowę na drugą restaurację w Polsce, tym razem w stolicy Małopolski. Obecnie koncentrujemy się na poszukiwaniu lokalizacji, pozyskiwaniu franczyzobiorców i dopracowywaniu menu. Już teraz widzimy, że w Polsce znacznie popularniejsze niż w Stanach Zjednoczonych są sałatki i wrapy. Dodaliśmy także dania z ryżem, bo widzimy, że Polacy dbają o zdrowe odżywanie. Oczywiście dalej podstawą naszego menu są gorące kanapki z wołowiną przyrządzanie według oryginalnej amerykańskiej receptury – mówi Emilia Tomaszewska, menedżer operacyjny Charley`s Philly Steaks w Polsce.
Na konferencji inaugurującej rozwój Charley`s Philly Steaks w Polsce franczyzodawcy znaleźli się w ogniu pytań dotyczących cech konceptu, które wyróżniałyby go w dostępnej ofercie gastronomicznej fast – food.
- Jesteśmy jedyną siecią na rynku, w której potrawy z wołowiny przygotowywane są na oczach klienta, według specjalnie opracowanej receptury. Odpowiednie wysmażenie wołowiny to sztuka, a o tym, czy mięso jest odpowiednio przygotowane, mogą decydować sekundy – tłumaczy Emilia Tomaszewska.
Metody przyrządzania mięsa franczyzobiorcy Charley`s Philly Steaks poznają podczas szkolenia, które odbywa się w amerykańskiej centrali sieci.
- Szkolenie trwa ok. 2 - 3 miesięcy i kończy się egzaminami, których zaliczenie jest warunkiem rozpoczęcia współpracy. Szkolenie odbywa się na koszt centrali sieci, franczyzobiorcy pokrywają jedynie koszty transportu oraz pobytu – mówi Tomaszewska.
Menedżer sieci szacuje, że do otwarcia własnego biznesu pod znakiem Charley`s Philly Steaks potrzeba będzie ok. 180 tys. zł. Średnia wartość paragonu notowana w pierwszej polskiej placówce sieci wynosi 20 zł i, zdaniem masterfranczyzobiorców, jest o 3 zł wyższa od planowanej.
Spółka Neelam, która sprowadziła markę Charley`s Philly Steaks do Polski, chce w naszym kraju przywrócić dawną popularność wołowiny. Rodzimi konsumenci często rezygnują z tego rodzaju mięsa ze względu na stosunkowo wyższy koszt i trudność w samodzielnym przyrządzeniu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut ProPublicum, wołowina stanowi ona element diety 66 proc. gospodarstw domowych, w których spożywa się mięso. W codziennym jadłospisie polskich konsumentów prym wiedzie drób, który jest wybierany przez 96 proc. badanych. Po wieprzowinę, będącą drugim najchętniej kupowanym gatunkiem mięsa, sięga 82 proc. respondentów.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali