Do sprawnej obsługi baru potrzebne są dwie osoby pracujące na barze oraz dwóch kucharzy, którzy pracują na zmiany.
Czwartek
23.05.2013
Bary z sandwichami pod logo Canappka sprawdziły się w Poznaniu. Czy z Wrocławiem będzie podobnie?
 

Canappka to sieć barów serwujących, jak sama nazwa wskazuje, kilka rodzajów kanapek. Od 2008 roku z oferty śniadaniowej i lunchowej mogli skorzystać mieszkańcy Poznania, a od ubiegłego roku także Wrocławia. W pierwszym z tych miast sieć prowadzi cztery lokale, w drugim właśnie otworzyła placówkę numer dwa.

- Na wybór Wrocławia wpłynęło kilka czynników - mówi Łukasz Borek, dyrektor zarządzający KCI Gastronomy, operatorze sieci. – To miasto o liczbie mieszkańców i powierzchni zbliżonej do Poznania. Wiemy jak robić biznes w tej wielkości mieście i jak osiągnąć tam dobre wyniki.

Właściciele Canappki do końca przyszłego roku planują otwarcie w Poznaniu i Wrocławiu od czterech do pięciu lokali własnych oraz trzy, cztery franczyzowe. By zostać partnerem sieci trzeba dysponować lokalem o powierzchni min. 80 m2 usytuowanym w mieście liczącym powyżej 200 tys. mieszkańców. Kapitał wymagany na rozpoczęcie działalności pod szyldem sandwich baru to 150 tys. zł.

Za przystąpienie sieci pobierana jest opłata wstępna w wysokości 20 tys. zł. Z comiesięcznych obrotów franczyzobiorca musi przeznaczyć 2 proc. na cele marketingowe oraz 4 proc. tytułem opłaty bieżącej. W zamian franczyzobiorca może liczyć na wsparcie w przygotowaniu i adaptacji lokalu, pomocny system komputerowy, bazę receptur i kontaktów do dostawców, szkolenie personelu oraz stronę internetowa. Prowadzenie działalności partnera franczyzodawca wspiera także comiesięcznymi akcjami marketingowymi dla całej sieci.

- Stawiamy na marketing bezpośredni, zarówno w lokalu, jaki i jego okolicach. Prowadzimy m.in. program lojalnościowy w postaci magnetycznych kart stałego klienta upoważniających do pięcioprocentowego rabatu – dodaje Łukasz Borek. – W przypadku otwarcia nowego lokalu przygotowujemy promocje cenowe, degustacje oraz kampanię reklamową w mediach.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022