Pizzeria czeka na właściciela

Od początku 2013 roku na mapie Polski pojawiło się sześć nowych lokali Telepizzy. Sieć podpisała umowę franczyzową z nowym partnerem i aktualnie trwają przygotowania do uruchomienia siódmej pizzerii.
Środa
10.07.2013
Telepizza korzysta z niskich cen najmu, dlatego kilka lokali czeka na przedsiębiorców zainteresowanych ich poprowadzeniem.
 

Telepizza aktywnie pozyskuje nowe lokalizacje i przyspiesza rozwój sieci franczyzowej. – Obecna sytuacja gospodarcza sprzyja negocjowaniu cen najmu powierzchni użytkowych. Aktualnie właściciele nieruchomości obniżają czynsz nawet o 20-50 proc. – mówi Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Polska.

Obecnie Telepizza dysponuje kilkoma wynajętymi lokalami, które w każdej chwili mogą przejąć nowi franczyobiorcy. – Od początku roku prowadzimy intensywną akcję pozyskiwania nieruchomości. Zdarza się, że ich właściciele licytują między sobą ceny najmu w dół, żeby pozyskać najemcę. Obecnie można trafić na bardzo atrakcyjne oferty. Trzeba tylko być cierpliwym i wnikliwie przeszukiwać rynek – mówi Krzysztof Petrykowski.

Korzystne warunki najmu zachęcają przedsiębiorców do inwestycji w działalność gospodarczą. Dzięki temu Telepizza już na jesieni może zrealizować „drugi” roczny plan rozwoju i otworzyć dziesiątą pizzerię franczyzową. – Na początku 2013 roku zakładaliśmy, że do grudnia otworzymy pięć nowych restauracji, jednak plan został już zrealizowany wiosną. Wyznaczyliśmy więc inny cel, zgodnie z którym do końca roku chcemy podwoić liczbę otwarć – mówi Krzysztof Petrykowski.

Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z Telepizzą mogą zostać właścicielem jednej lub kilku restauracji naraz. Mogą przejąć działającą już placówkę Telepizzy lub otworzyć nową, ale w miejscu sprawdzonym przez centralę. Hiszpańskiej sieci szczególnie zależy na rozwoju w Poznaniu, na Śląsku, na Pomorzu oraz w Łodzi i Wałbrzychu. Mimo konkretnie postawionych celów, Telepizza otwarta jest również na inne miasta pow. 50 tys. mieszkańców. Wszystko zależy od potencjału lokalnego rynku oraz atrakcyjnych warunków najmu. Żeby zostać franczyzobiorcą Telepizzy należy dysponować kwotą ok. 100 tys. zł. Tyle kosztuje wyposażenie lokalu w zaplecze gastronomiczne oraz remont.

(mk)


doradca we franczyzie

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa