Food court jest jak serce galerii handlowej, to centralny punkt, w którym klienci zatrzymują się na dłużej. Z przyjemnością podjęłam się zarządzaniem kilkoma gastronomicznymi markami, których rozwojem zajmuje się MJM Group.
Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group.
Czwartek
31.10.2013
Chcemy dotrzeć do wszystkich grup klientów – zapowiada Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group, franczyzodawcy 6 marek gastronomicznych.
 

W portfolio MJM Group znajdują się restauracje Broaster Chicken, Road American Restaurant, Efez i Tostani, a także kawiarnie Choice i bary z jogurtami logo Choice. Każda z nich celuje w inny segment rynku. Skąd decyzja o stworzeniu tak szerokiego portfolio marek?
Oprócz tradycyjnych restauracji postawiliśmy także na kawiarnie z ręcznie robionymi pralinami i bary ze zdrowymi jogurtami. Dzięki tak zróżnicowanemu menu naszych lokali docieramy do wszystkich grup klientów, a franczyzobiorcy mogą wybrać koncept, który najlepiej sprawdzi się w ich mieście.

Broaster Chicken jako jedyny spośród rozwijanych przez MJM konceptów nie jest własnym tworem grupy.
Pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Punkty Broaster Chicken serwują kurczaka w panierce. Zdecydowaliśmy się na wykupienie licencji na Polskę. Nie lubimy porównań do KFC, bo sprzedajemy zupełnie inny produkt: z niską zawartością tłuszczu, z innym rodzajem panierki, marynaty i sosów.

Czy wszystkie marki MJM Group spotkały się z dobrym przyjęciem na polskim rynku?
Przez dwa lata otworzyliśmy 20 restauracji w siedmiu miastach. Koncepty są już przetestowane, więc nadszedł czas na sprzedaż licencji. Będziemy przekazywać w ręce franczyzobiorców pomysł na gastronomiczny biznes pod sześcioma markami. Pierwszym krokiem było przygotowanie oferty dla potencjalnych partnerów i zaprezentowanie jej na tegorocznych Targach Franczyzy. Zaznaczę jednak, że lokale będą powstawały nie tylko w centrach handlowych budowanych przez spółkę Rank Progress, którą kieruje mój mąż, Jan Mroczka, współwłaściciel MJM Group.

Rozmawiał (gum)


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022