Tradycja sprzeda się w galerii

Producent tradycyjnych wypieków otwiera nową manufakturę i planuje wyjść poza południową Polskę. Przedsiębiorca zainteresowany otwarciem cukiernio-kawiarni Orawskie Ciacho musi dysponować kwotą 60-150 tys. zł na pokrycie kosztów inwestycji.
Środa
04.12.2013
Lokale w galeriach handlowych – to nowy kierunek rozwoju cukiernio-kawiarni Orawskie Ciacho.
 

Producent wyrobów cukierniczych, Orawskie Ciacho, działa na rynku od 2011 roku. Firma ma swoim asortymencie ciasta przygotowywane wyłącznie z produktów naturalnych.
- Łączymy tradycję z nowoczesnością. Bazujemy na tradycyjnych recepturach, które dopasowujemy do panujących trendów. Oferujemy zatem produkty o korzeniach regionalnych, ale w nowoczesnej formie – mówi Monika Ligęza, specjalista ds. franczyzy w firmie Orawskie Ciacho. - Wszystko w naszej pracowni powstaje sposobem domowym, bez użycia maszyn. Nasze produkty kupują nie tylko klienci indywidualni, ale również właściciele restauracji i innych lokali gastronomicznych.

Na początku działalności pod szyldem Orawskiego Ciacho powstały cztery własne placówki na Podhalu i Orawie. Opracowano koncept biznesowy, który przyniósł wymierne rezultaty. Zainteresowanie powieleniem tego biznesu sprawiło, że przyszła kolej na franczyzę. - Klientom podobają się nasze cukiernio-kawiarnie, ciekawa kolorystyka, dobry produkt. Otrzymaliśmy dużo zapytań o możliwość współpracy – mówi Monika Ligęza.

W marcu 2013 roku ruszyły pierwsze cukiernie na licencji na Śląsku. Obecnie działają cztery punkty franczyzowe: w Gliwicach, Rudzie Śląskiej, Tarnowskich Górach oraz w Sosnowcu.
- 2014 rok to czas dużego rozwoju firmy oraz franczyzy, planujemy dalszy rozwój na Orawie, Podhalu i w okolicach Krakowa, gdzie szukamy partnerów franczyzowych – mówi Monika Ligęza. - Dodatkowo wdrażamy system informatyczny dedykowany naszej sieci. Następnym krokiem, nad którym właśnie pracujemy, będzie wejście do galerii handlowych. Poszukujemy dogodnych lokalizacji.

Firma bierze również pod uwagę otwarcie kolejnej manufaktury, dzięki której będzie mogła rozwijać się w innych rejonach Polski. Jest to podyktowane założeniami firmy, ale również związane z wieloma zapytaniami od naszych potencjalnych klientów.
- Szukamy dogodnej lokalizacji, tzn. w sąsiedztwie dostawców naturalnych surowców niezbędnych do produkcji wypieków – mówi Monika Ligęza.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa