Biznes ręcznie lepiony

Pierogi to tradycyjne polskie danie, które jednocześnie cieszy się dużą popularnością wśród zagranicznych turystów. Pod logo Pieróg z pieca rozpoczął działalność koncept specjalizujący się w wyrobie jednego produktu. Formuła mobilnego, składanego stoiska umożliwia zarówno działanie w ramach eventów i imprez plenerowych, jak i sprzedaż stacjonarną. Stoisko o wymiarach 2x2 m mieści się w samochodzie, co umożliwia szybką zmianę lokalizacji. Dzięki temu obsługujemy nawet kilka imprez w jeden weekend.
Produkt sprzedawany w punktach Pieróg z pieca to duże pierogi, wielkości dłoni, o różnych farszach i smakach: z kapustą i grzybami, z pieczarkami i cebulą , z mięsem i szpinakiem, a także na słodko z jabłkami. Pierogi podawane na ciepło wraz z gorącym barszczem. Trafia to w gusta polskiego konsumenta i stanowi alternatywę dla typowych dań fast food dostępnych zazwyczaj na różnego rodzaju festynach, imprezach okolicznościowych, koncertach czy festiwalach. Dodatkowo, stoisko spełnia także rolę sklepu – obok dań na gorąco klienci chętnie zaopatrują się w hermetycznie pakowane pierogi do zjedzenia w domu. Za jakość towarów odpowiada centrala, wszystkie pochodzą z tego samego źródła i są dostarczane przez firmę do franczyzobiorców.
- Zapewniamy szkolenie, zatowarowanie oraz pomagamy znaleźć lokalizację z gwarantowaną wyłącznością terytorialną – mówi Zbigniew Boroń, menedżer ds. rozwoju franczyzy Pieróg z pieca. - Stoisko z niezbędnym sprzętem można kupić za 1,6 tys. zł lub wydzierżawić. Dzierżawa jest bezpłatna jeżeli spełnimy określone umową limity sprzedażowe pierogów. Za stoisko z wyposażeniem należy wtedy wpłacić kaucję w wysokości 3,5 tys. zł, zwracaną po zakończeniu współpracy pomniejszoną o koszty amortyzacji.
Firmowych pierogów można spróbować u franczyzobiorców z Lublina, Łodzi, Szczecina, Gorzowa Wlkp., Kętrzyna i Legnicy. Pierogi podawane są zarówno w galeriach handlowych jak i podczas eventów. - Byliśmy na Jarmarku Bożonarodzeniowym i Targach Staropolskich w Łodzi. Pieróg z pieca w najbliższym czasie pojawi się w Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie. To, w jakich lokalizacjach powstaniemy, w dużej mierze zależy od przedsiębiorczości naszych partnerów. Prowadzimy rozmowy z osobami zainteresowanymi otwarciem biznesu w Niemczech i na Wyspach Brytyjskich – dodaje Zbigniew Boroń.
(mbw)

ZOBACZ W KATALOGU





















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali