Terminal obsługujący karty płatnicze można znaleźć już niemalże w każdym sklepie, a jego brak może spowodować utratę klientów i spadek obrotów.
Niedziela
06.04.2014
To efekt fuzji firmy zajmującej się obsługą płatności bezgotówkowych oraz wynajmem terminali. Partnerzy i klienci nie muszą martwić się o swoją przyszłość.
 

Pod koniec ubiegłego roku informowaliśmy o połączeniu firmy Montrada (obsługa terminali do kart płatniczych i transakcji bezgotówkowych) z holenderską spółką PaySquare. Fuzja dobiegła końca, a logo Montrada ostatecznie zniknęło z rynku pierwszego kwietnia tego roku. Sieć tworzona przez PaySquare Polska składa się obecnie z sześciu przedstawicielstw obsługujących klientów w różnych częściach Polski, zajmujących się  sprzedażą w kanale bankowym oraz w kanale sprzedaży bezpośredniej. Do końca tego roku PaySquare chce mieć 10 partnerów, a za rok ich liczba ma się zbliżyć do 20.

- Start PaySquare w Polsce jest dla nas również punktem wyjścia do budowy nowej sieci partnerskiej. Na tym etapie najbardziej zależy nam na nawiązaniu współpracy z partnerami z woj. śląskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego i wielkopolskiego. Oczywiście nie ograniczamy się tylko do tych województw i chętnie podejmiemy rozmowy z partnerami z innych części kraju – mówi Jarosław Archacki, dyrektor sprzedaży w firmie PaySquare.

Przyszli partnerzy firmy PaySquare powinni mieć doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych, pożądana jest też znajomość branży usług finansowych.
- Zanim podejmiemy decyzję o podjęciu współpracy, analizujemy obszar na którym działa firma naszego potencjalnego partnera. W pierwszej kolejności sprawdzamy lokalne uwarunkowania pod względem rozwoju naszych usług, jak dużo firm jest zarejestrowanych na tym terenie oraz ile zapytań w zakresie płatności bezgotówkowych dotychczas otrzymaliśmy – tłumaczy Archacki.

Fuzja z PaySquare umożliwiła dotychczasowym partnerom montrady wprowadzenie do swojej oferty kolejnych usług, które pomogą im zdobyć nowych klientów.
- Przygotowana przez nas oferta umożliwia partnerom zaspokojenie potrzeb firm działających w wielu różnych branżach, co zdecydowanie poszerza ich możliwości sprzedażowe. Rozszerzyliśmy również wsparcie marketingowe zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym. Przygotowaliśmy też dla naszych partnerów wiele nowoczesnych form promocji, np. platformę promocji e-commerce, personalizowane materiały promocyjne czy rozszerzone wsparcie BTL z zastosowaniem analizy geomarketingowej – wymienia Jarosław Archacki.

(mak)


Magdalena Krocz