Krok w bok

- Większość osób nawiązujących relację biznesową z nami decyduje się na partnerski system współpracy. Działają pod swoją marką, a my wspieramy ich w zakresie diagnostyki komputerowej stóp. Zaopatrujemy ich również we wkładki indywidualne, a także produkty komplementarne, jak wkładki ortopedyczne seryjne, specjalistyczne kosmetyki do stóp, ortezy i odciążenia - mówi Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju sieci Podologia.pl.
Koncept ruszył w 2013 roku i jak dotąd zdołał przyciągnąć 46 partnerów. Większość z nich to niezależni ortopedzi, rehabilitanci i właściciele gabinetów kosmetycznych, którzy postanowili poszerzyć wachlarz usług o podologię. Dziedzina ta zajmuje się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp i kończyn dolnych i jak przekonuje franczyzodawca, cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
- Biznes podologiczny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, dlatego coraz więcej podmiotów powiązanych w jakikolwiek sposób z branżą medyczną i kosmetologiczną decyduje się na wzbogacenie swojej działalności o profesjonalną podologię. Świadczy też o tym rosnąca w ogromnym tempie liczba wydarzeń (konferencji, sympozjów, warsztatów) oraz publikacji w czasopismach branżowych, nawiązujących do tematyki podologicznej. Nie wspominając o pojawiających się komercyjnych portalach internetowych skierowanych na tematykę podologiczną, czy sklepów internetowych z asortymentem podologicznym – przekonuje Bitenc-Jasiejko.
Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł. Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł. Na razie jeszcze nikt nie zdecydował się na pełną franczyzę, ale według franczyzodawców ma się to wkrótce zmienić.
- Aktualnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi klientami zainteresowanymi franczyzą - są to osoby nie związane z branżą medyczną czy kosmetologiczną, które ze względu na brak kwalifikacji, są zdecydowane na zatrudnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami – twierdzą franczyzodawcy.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W placówkach Podologia.pl świadczy się nie tylko zabiegi lecznicze, ale także usługi pielęgnacji stóp.
Jeśli prowadzisz firmę i zastanawiasz się nad poszerzeniem swoich usług i produktów, to poznaj kilka propozycji, jak to zrobić.
Franczyzobiorcy marki Podologia.pl mają spory wybór dotyczący zakresu współpracy. Według franczyzodawcy niektóre placówki zwracają się w cztery tygodnie od otwarcia.
Odwiedzający Targi Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki przez trzy dni wybierali pomysły na własną firmę. Następna szansa 15-17 października 2015.
Podologia.pl, po niespełna roku od przygotowania oferty franczyzowej, pozyskała kilkudziesięciu partnerów.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znana marka pizzerii zaczyna w Polsce udzielać licencji na biznes. Ile trzeba mieć na inwestycję?
Plantacja drzewek iglastych to biznes dla cierpliwych. Na pierwsze zyski trzeba czekać bowiem kilka lat.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze FRANCHISING podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.
Marka Bó Burger startuje z franczyzą. Właściciele zapewniają, że burgerownia może być rentowna od pierwszego miesiąca.