Rower FreshBike polecany jest jako inwestycja w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego, ze szczególnym uwzględnieniem ruchu turystycznego (miasta wojewódzkie, miejscowości o charakterze wypoczynkowym).
Piątek
22.08.2014
Właściciel marki mobilnych punktów sprzedaży lemoniady FreshBike podsumowuje sezon.
 

Pod logo Fresh Bike działają specjalnie zaprojektowane rowery z miejscem na komponenty do przygotowywania lemoniady. Jednoślady mogą swobodnie przemieszczać się po ulicach, rynkach, promenadach, parkach, deptakach, drogach rowerowych i w miejscach atrakcyjnych dla turystów. Dzięki temu sprzedawcy mają łatwy dostęp do potencjalnych klientów lub miejsc o dużym natężeniu ruchu. Więcej o lokalizacji rowerów Fresh Bike przeczytasz na lokalnabiznes.pl

- W tym sezonie na ulice wyjechało 19 jednośladów w Trójmieście, Warszawie, Lublinie i Rzeszowie – wylicza Jan Staniewicz, prezes zarządu Fresh Bike Polska. – W kilku przypadkach wspólnie z franczyzobiorcami postanowiliśmy przełożyć rowerowy start na przyszły sezon, który trwa od maja do końca wakacji. Wyjątkiem są miejscowości turystyczne, gdzie rowery pojawiły się w lipcu i sierpniu. Okres sprzedaży w nadmorskich miejscowościach jest krótszy, ale za to bardziej intensywny.

SIeć obecna jest na rynku od 2013 roku. - Przed rozpoczęciem sezonu przetestowaliśmy cztery lokalizacje: aglomerację, kurort, małe miasto i wieś turystyczną – nasze rowery sprzedawały lemoniadę w różnych warunkach pogodowych i w różnych porach dnia – mówi Jan Staniewicz.

Całkowita kwota inwestycji wynosi 28 tys. zł. Dodatkową zachętą dla inwestorów może być możliwość skorzystania z finansowania zewnętrznego – rowery mogą być leasingowane w 80 proc. ich wartości przez Credit Agricole. Według zapewnień franczyzodawcy, sprzedaż średnio 5 szklanek lemoniady na godzinę w ciągu całego sezonu to punkt opłacalności działania roweru (przychód z takiej liczby sprzedanych lemoniad pokrywa koszty operacyjne działania jednośladu).
- W najlepszych lokalizacjach można sprzedawać średnio 40 sztuk/godzinę – dodaje Jan Staniewicz.

Franczyzobiorca FreshBike ma wyłączność terytorialną na ustalonym z dawcą licencji terenie. Przystępując do sieci nie uiszcza opłaty wstępnej. W ramach opłat bieżących odprowadza do centrali prowizję od sprzedaży.


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022