Franczyzobiorcy Biesiadowa, Crazy Piramid Pizza i Rybkodajni uiszczają opłatę bieżącą, która waha się od 300 do 1 tys. zł/miesiąc - w zależności od marki i wybranego modelu działalności.
Niedziela
31.08.2014
Biesiadowo i Crazy Piramid Pizza obniża koszty inwestycji w biznes. Ale tylko we wrześniu.
 

Według Wojciecha Goduńskiego, właściciela sieci Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza i Rybkodajnia, jego koncepty franczyzowe wymagają najmniejszego na polskim rynku gastronomicznym wkładu inwestycyjnego. Własną pizzerię Biesiadowa lub Crazy Piramid Pizza można uruchomić za min. 42-45 tys. zł, a za 34 tys. zł franczyzobiorca Rybkodajni kupuje przyczepę z pełnym wyposażeniem gastronomicznym i własnym zasilaniem w wodę (można ją również kupić na kredyt lub wziąć w leasing).

Franczyzodawca, aby zachęcić potencjalnych biorców, postanowił jeszcze bardziej obniżyć koszty inwestycji.
- Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na podpisanie umowy do końca września dostaną najbardziej niezbędne sprzęty kuchenne: dwukomorowy piec do pizzy wraz z podstawą, frytownicę, opiekacz do kebaba, kontakt grill oraz kuchenkę mikrofalową za symboliczną złotówkę – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy PPHU Wojtex. - Dzięki temu, otwierając lokal zaoszczędzą 15 tys. zł.

Centrala nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani składek na fundusz marketingowy – niezależnie od tego, który koncept franczyzowy wybierze partner. Obecnie pod logo Biesiadowa działa ponad 100 lokali, szyld Crazy Piramid Pizza wisi nad 9 placówkami, logo najnowszej marki – mobilnych smażalni ryb Rybkodajnia – umieszczono na jednej przyczepie w Uniejowie niedaleko Łodzi.
- Wystartowaliśmy w okresie wakacyjnym. Jest to placówka własna, ale w ciągu dwóch miesięcy mają się pojawić kolejne, tym razem franczyzowe – zapewnia Wojciech Goduński. – Następne cztery gotowe przyczepy mogą zostać uruchomione w każdej chwili. Nasi potencjalni franczyzobiorcy zdają sobie sprawę, że na polskim rynku wciąż jeszcze istnieje luka dla placówek rybnych oraz z tego, że można na tym zrobić całkiem dobry interes.

Franczyzobiorca podpisuje umowę franczyzową na daną lokalizację. Przyczepa może stanąć pod centrum handlowym, przy ruchliwej ulicy lub deptaku, w miejscach atrakcyjnych dla turystów. Sprawdzi się również na festynach i innych imprezach masowych.


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022