PRL w każdym mieście
PRL Klub to sieć klubów tanecznych, w których kultowa epoka PRL przeplata się z klimatyczną muzyką z końca ubiegłego stulecia. Wystrój nawiązuje do historii robotniczego miasta. W menu znajdują się tradycyjne „zagryzki” takie jak zimne nóżki i tatar. Jakie czynniki według właścicieli konceptu decydują o sukcesie lokalu?
- Powodzenie każdego klubu zależy od tego jak jest on postrzegany przez gości. Niestety czasami przykłada się bardzo dużą uwagę do wystroju lokalu a zdecydowanie mniejszą do poziomu świadczonych usług. My stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość. Odnosi się to zarówno do obsługi klientów, jak i do sprzedawanych produktów – mówi Mateusz Beda, współwłaściciel sieci PRL Klub.
Pod marką PRL Klub działają obecnie trzy placówki: jedna własna i dwie franczyzowe. Do końca 2014 roku sieć może powiększyć się o kolejne dwa kluby.
- Otwieramy lokale, które mają generować zyski przez wiele lat. Chcemy, aby nasi partnerzy biznesowi osiągali z roku na rok coraz lepsze wyniki, dlatego zdecydowanie stawiamy na jakość otwieranych placówek, a nie na ich liczbę – tłumaczy franczyzodawca.
Franczyzowe PRL Kluby mogą być otwierane zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach.
- Przygotowaliśmy dwa rozwiązania, które można łatwo dopasować do oczekiwań naszych franczyzobiorców: koncept PRL Klub Prestige, w którym dużą uwagę przykładamy do utrzymania wysokiej jakości w każdym obszarze działalności oraz koncept PRL Klub, którego konstrukcja biznesowa wynika z optymalnego kompromisu jakości i ceny – mówi Mateusz Beda.
Pod szyldem PRL Prestige powstają lokale o powierzchni min. 200 m2, w prestiżowych lokalizacjach dużych miast. Inwestycja w klub liczący 220 m2 wynosi ok. 100 tys. zł. Franczyzobiorca uiszcza wstępną opłatę licencyjną w wys. 15 tys. zł, a potem co miesiąc odprowadza do centrali 1,5 tys. zł bieżącej opłaty franczyzowej. Roczna składka marketingowa wynosi 4 tys. zł.
Dla potencjalnych partnerów marki PRL Klub franczyzodawca przygotował niskokosztowy koncept gastronomiczny. W mniejszych miastach uruchamiane będą lokale o powierzchni min. 100 m2. Kwota inwestycji w 100-metrowy lokal PRL Klub wynosi min. 45 tys. zł. Do tego dochodzą: comiesięczna opłata bieżąca w wys. 1,2 tys. zł i roczna składka na fundusz marketingowy – 3 tys. zł. Dawca licencji PRL Klub nie pobiera wstępnej opłaty licencyjnej.
W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje m.in. pomoc zarówno w uruchomieniu lokalu, jak i w trakcie prowadzenia działalności, współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, wsparcie w akcjach marketingowych, pomoc i doradztwo w wyborze lokalizacji, możliwość skorzystania z grupy remontowo-budowlanej oraz rozwiązania aranżacji wnętrza optymalizujące koszty remontu.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...