Zdrowy trend w szybkiej kuchni

Pod logo Fit and Green działają restauracje urządzone w stylu nowoczesnego bistro, oferujące dania wegetariańskie, wegańskie, produkowane z naturalnych składników według oryginalnych receptur. W menu F&G znajdują się m.in. burgery, pierogi, zupy i sałatki, ciasta i desery, a w większych lokalach także makarony.
- Opracowaliśmy pierwszy w Polsce koncept, który łączy cechy slow foodu z fast foodem, bo w naszych barach zdrowe posiłki serwowane są wyjątkowo szybko – tłumaczy Krzysztof Szczęsny, jeden z pomysłodawców konceptu Fit and Green. – Przywiązujemy ogromną wagę do odpowiednio przygotowanego menu z cenami dostosowanymi do kieszeni klienta. Dbamy także o wystrój lokalu, otwartą i uprzejmą obsługę. Chcemy być wiarygodni w tym, co robimy, dlatego o składzie i sposobie przyrządzenia dań nasz personel wie wszystko.
Czy aby na pewno Fit and Green to pierwszy tego typu koncept? Od kilku lat na rynku działa sieć barów Salad Story oferująca zdrowe dania, jednak głównie w centrach handlowych. Lokalizacje uliczne, podobnie jak F&G, preferuje franczyzodawca Grooli. Te lokale bistro też wpisują się w modę na slow food, gdzie głównym daniem są przyrządzone na kilkadziesiąt sposobów ziemniaki.
Pierwsza restauracja F&G powstała w czerwcu 2014 roku, w ciągu pięciu miesięcy powstały dwa kolejne lokale, które, zdaniem właściciela sieci, zyskały już grupę stałych bywalców. Franczyzodawca zapowiada kolejne otwarcia, tym razem placówek franczyzowych.
- Prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat trzech punktów na licencji, pracujemy również nad przekazaniem własnych lokali franczyzobiorcom – mówi Krzysztof Szczęsny. - Naszym celem jest prowadzenie biznesu świadomego, połączonego z promowaniem zdrowego stylu życia. Chcielibyśmy, aby biorcy licencji mieli podobne podejście do biznesu.
Firma poszukuje partnerów w dużych miastach oraz miejscowościach zamieszkanych przez studentów. Szczegóły dotyczące najlepszego lokalu na bar Fit and Green można znaleźć w artykule Bistro na zdrowie na portali Lokalnabiznes.pl. Opłata wstępna w wysokości 20 tys. zł pokrywa koszty wykonania projektu lokalu, oznakowania wewnętrznego, jednolitego we wszystkich restauracjach menu wiszącego na ścianie oraz koszt dwutygodniowego szkolenia personelu.
- Przygotowujemy projekt lokalu i projekt technologiczny, zapewniamy wdrożenie całego systemu, pełne szkolenie pracowników, wszystkie elementy wizualizacyjne, a potem wspólne i indywidualne działania marketingowe – wylicza przedstawiciel Fit and Green. - Oferujemy też pełną dostawę półproduktów i opakowań. Nasz koncept to nie tylko biznes, ale także działanie na rzecz poprawy przyzwyczajeń żywieniowych Polaków.

ZOBACZ W KATALOGU














































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, pełne zatowarowanie i wsparcie, dzięki któremu możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali