Nie tylko pizza

Inwestycja w pizzerię wynosi minimum 100 tys. zł. Do wypiekania pizzy wystarczy jednak czwarta część tej kwoty. Właśnie tyle kosztuje przyczepa z piecem oferowana przez Local Pizza. Jej zaletą jest mobilność oraz fakt, że można w niej przygotować kilka rodzajów dań.
- W piecu możemy wypiekać jednocześnie trzy pizze, które w zaledwie dwie minuty są wypieczone. To zasługa zastosowanych materiałów i włoskiej technologii produkcji, która pozwala na uzyskanie w piecu bardzo wysokiej temperatury. Nie musimy jednak ograniczać się do pizzy. Z powodzeniem przyrządzimy w piecu: warzywa, mięso czy ryby - wylicza Anna Radosz, specjalista ds. rozwoju marki Local Pizza.
Właściciel konceptu ocenia dzienne koszty opalania pieca na 15 zł. Właśnie w takiej cenie możemy kupić w składach drewna oraz w marketach budowlanych materiał opałowy – dąb, buk lub grab. Wymienione gatunki drzew liściastych są wyjątkowo wydajne w procesie palenia. Spółka Green Steam poleca prowadzenie sprzedaży w takich miejscach jak plaża lub park, a zimą także stoki narciarskie. Równie atrakcyjny jest udział w plenerowych wydarzeniach – zamkniętych imprezach firmowych lub targach.
- Nasz piec skierowany jest również do właścicieli istniejących lokali gastronomicznych i firm cateringowych. ponieważ może byc on wsparciem dla stacjonarnej gastronomii. Wystarczy niewielka powierzchnia, na przykład w ogródku piwnym - wyjaśnia Anna Radosz.
Przedsiębiorcy zainteresowani zakupem pieca przechodzą specjalne warsztaty kulinarne. Na szkoleniu poznają praktyczne informacje, m.in. dotyczące wyrabiania ciasta, nakładania półproduktów, wypieku oraz zachowania zasad bezpieczeństwa. - Jednocześnie wdrażamy uczestników szkolenia w temat prowadzenia biznesu w gastronomii. Osoby zainteresowane zakupem pieca to w wielu przypadkach pracownicy pizzerii, którzy chcą otworzyć swój biznes. Ta grupa klientów nie potrzebuje z reguły wsparcia praktycznego – dodaje przedstawicielka Green Steam.
Właściciel przyczepy jest zobowiązany do wykonywania przeglądów zgodnie z harmonogramem. - Dołożyliśmy starań, aby komponenty, z których jest wykonany mobilny piec, były najwyższej jakości i zużywały się w minimalnym stopniu – zapewnia Anna Radosz.
Wspólną cechą łączącą mobilne biznesy jest stosunkowo niska kwota inwestycji, a tym samym większe zainteresowanie ze strony młodych przedsiębiorców. Nie dysponują oni oszczędnościami umożliwiającymi otwarcie stacjonarnego lokalu, dlatego decydują się na gastronomię na kółkach. Jednocześnie najczęściej sami zajmują się sprzedażą.

ZOBACZ W KATALOGU





















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali