Nowe źródła zysków

Sezon na sprzedaż lodów ruszył na dobre ponad miesiąc temu, ale okres żniw finansowych, czyli wakacje, dopiero przed nami. Partnerzy Lodolandii uruchomili już 150 lodziarni, a docelowo ma ich być w tym roku 200. W szybszym rozwoju sieci firmie pomagają multifranczyzobiorcy.
– Nasz partner w Trójmieście prowadzi aż dziesięć punktów, partner ze Szczecina – sześć, a z Łodzi – trzy. Nasze statystyki mówią, że co druga lodziarnia Lodolandii należy do multibiorcy – mówi Marcin Olesiak, współwłaściciel sieci.
Spośród grona partnerów Lodolandii ok. 80 proc. z nich to przedsiębiorcy, którzy decydują się na dodatkowy biznes. Wśród nich znajduje się m.in. prawni, bankier, stomatolog, budowlaniec, właściciel sklepu odzieżowego i firmy remontowej.
– Zgłaszają się do nas dwa typy kandydatów na franczyzobiorców – etatowcy oraz doświadczeni przedsiębiorcy. Ci pierwsi potrzebują jednak więcej czasu na przygotowanie się do samodzielnego prowadzenia biznesu, dlatego poświęcamy im więcej czasu w trakcie szkoleń – wyjaśnia Marcin Olesiak.
Zaletą franczyzy Lodolandii jest możliwość przejęcia atrakcyjnej lokalizacji. To zasługa działu komercjalizacji, który w imieniu franczyzodawcy podpisuje umowy współpracy z zarządcami centrów handlowych oraz sieci dużych supermarketów, w tym Tesco, Intermarche, Kaufland, Real, Simply Market. Sprzedaż lodów świderków prowadzona jest przed wymienionymi obiektami.
– Stawiamy na sprzedaż impulsową. Zakupy to coraz częściej czas spędzony wspólnie przez całe rodziny, które wychodząc z supermarketu lub centrum handlowego spontanicznie kupują lody – dodaje współwłaściciel Lodolandii.
Franczyzodawca zapewnia szkolenie teoretyczne i praktyczne, zaopatrzenie w półprodukty, serwis oraz pozyskanie finansowania.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Słodki segment gastronomii ma do wyboru szeroką ofertę: lody, pączki, kawę, bubble tea. Do wyboru, do koloru.
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali