Pawo ubierze mężczyzn ze stolicy i z Bydgoszczy

Całkowita inwestycja w sklep Pawo wynosi ok. 200 tys. zł, z czego 80 tys. stanowi kaucja, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy.
Wtorek
06.10.2015
Pabianicki producent eleganckiej odzieży męskiej otworzył dwa nowe salony – własny w Bydgoszczy i franczyzowy w Warszawie. Spółka zapowiada jeszcze kilka otwarć do końca roku.
 

Bydgoski sklep Pawo powstał w popularnej Galerii Pomorskiej. Salon liczy 142 m2 i należy do spółki. Franczyzowy salon Pawo o powierzchni 77 m2 ruszył w warszawskim Wola-Parku i jest 29. sklepem sieci. Obecnie trwają prace nad kolejnymi otwarciami – spółka zapowiada je na najbliższe tygodnie.

Marka Pawo liczy ponad 26 lat. W kolekcjach firmy dominuje moda biznesowa, ale w salonach firmy można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual. Całkowita inwestycja w sklep Pawo wynosi ok. 200 tys. zł, z czego 80 tys. stanowi kaucja, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy, a przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.

Od czerwca 2015 ambasadorem marki Pawo jest Rafał Maślak, Mister Polski 2014 oraz Vicemister International 2014.


doradca we franczyzie