Samochody w sieci

W tej chwili Carspot.pl liczy 10 partnerów z różnych stron kraju. Sieć zrzesza wypożyczalnie m.in. z Wrocławia, Zielonej Góry, Poznania, Krakowa, Śląska, Bydgoszczy, Warszawy czy Gdańska.
– Mogą się do nas przyłączyć małe i średnie przedsiebiorstwa, ale też duże wypożyczalnie – mówi Krzysztof Lisowicz, współwłaściciel Carspot.pl. – Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferujemy najem krótko- i długoterminowy, podpisując z klientami umowy nawet na 2-3 lata.
Dla doświadczonych i laików
Już istniejące wypożyczalnie, przystępując do sieci Carspot.pl, zyskają przede wszystkim możliwość dotarcia do szerszego grona klientów.
– Pośredniczymy między klientem a naszym partnerem – tłumaczy Krzysztof Lisowicz. – Zamówienia z danego regionu przekazujemy do realizacji wypożyczalniom, działającym na tym terenie. Zapewniamy system rezerwacji on-line oraz mobilne aplikacje do obsługi zamówień. Jedna przeznaczona jest dla klientów, a druga dla naszych partnerów.
Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Wypożyczalnie – jeśli chcą – mogą zachować swoje dotychczasowe logo. Partner miesięcznie płaci 99 zł abonamentu za dostęp do stworzonego przez Carspot.pl serwisu CMR, który pomaga zarządzać flotą. W przypadku, gdy obsługuje klienta zdobytego przez centralę sieci, płaci też 15 proc. prowizji od kwoty netto wystawionej na fakturze.
– Natomiast od zamówień realizowanych dla klientów z własnej bazy nie ma żadnej prowizji – zapewnia właściciel Carspot.pl.
Carspot.pl oferuje też, w ramach franczyzy, pomoc tym, którzy chcą dopiero otworzyć punkt wypożyczania aut.
– Udostępnimy know-how, doradzimy w doborze lokalizacji oraz, co najważniejsze, pomożemy w doborze, dostarczeniu i finansowaniu floty – zapewnia Krzysztof Lisowicz. – Chcemy, by nowopowstałe wypożyczalnie działały pod logo Carspot.pl.
Potrzeba co najmniej pięciu samochodów dla klientów, aby istnienie wypożyczalni miało sens. Ich zakup to koszt ok. 250 tys. zł.
– Pomożemy w uzyskaniu leasingu albo wynajęciu samochodów od dealerów – deklaruje Krzysztof Lisowicz. – Dzięki temu koszt aut spada do 7-10 tys. zł miesięcznie. Do tego należy doliczyć czynsz za biuro i plac lub garaże, w których parkować będą samochody. To jakieś 3-4 tys. zł miesięcznie. Szacujemy, że właściciel powinien zabezpieczyć środki pieniężne na pierwsze pół roku działalności, zanim biznes zacznie na siebie zarabiać.
W przypadku wypożyczalni powstających pod logo Carspot.pl, ich właściciele będą płacić centrali prowizję od każdego obsłużonego klienta.
– W zamian za przystąpienie do sieci franczyzowej każdy partner otrzymuje wsparcie merytoryczne na wszystkich płaszczyznach działalności, kontakty do sprawdzonych i zaufanych partnerów biznesowych, a przede wszystkim szansę na rozwój i działanie pod renomowaną marką o stabilnej pozycji w branży – podkreśla współwłaściciel Carspot.pl.
Jest jeszcze jedna możliwość podjęcia współpracy z siecią. To propozycja dla tych, którzy prowadzą np. warsztaty czy myjnie samochodowe i chcą poszerzyć swoją ofertę. Też mogą liczyć na pomoc w dofinansowaniu zakupu samochodów i pozyskiwaniu klientów. Z doświadczeń Carspot.pl wynika, że taka forma działalności bardzo dobrze prosperuje i często wypożyczalnia staje się nie dodatkowym, ale równoprawnym biznesem.
ZOBACZ W KATALOGU


















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Firma szuka partnerów z branży finansowej, którzy mają umiejętności menedżerskie. Czego od nich oczekuje?
– Nie było Targów Franczyza, po których nie podpisalibyśmy umowy franczyzowej – mówi Jolanta Czyżewska, dyrektor zarządzający marki Quick.
Marka Rentabox24 działa na rynku self storage i proponuje biznes, który może dawać praktycznie pasywny dochód.
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Polacy coraz częściej sięgają po e-papierosy. Sklep z elektronicznymi papierosami można otworzyć we franczyzie. Czy to się opłaca?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...