Samochody w sieci

W tej chwili Carspot.pl liczy 10 partnerów z różnych stron kraju. Sieć zrzesza wypożyczalnie m.in. z Wrocławia, Zielonej Góry, Poznania, Krakowa, Śląska, Bydgoszczy, Warszawy czy Gdańska.
– Mogą się do nas przyłączyć małe i średnie przedsiebiorstwa, ale też duże wypożyczalnie – mówi Krzysztof Lisowicz, współwłaściciel Carspot.pl. – Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferujemy najem krótko- i długoterminowy, podpisując z klientami umowy nawet na 2-3 lata.
Dla doświadczonych i laików
Już istniejące wypożyczalnie, przystępując do sieci Carspot.pl, zyskają przede wszystkim możliwość dotarcia do szerszego grona klientów.
– Pośredniczymy między klientem a naszym partnerem – tłumaczy Krzysztof Lisowicz. – Zamówienia z danego regionu przekazujemy do realizacji wypożyczalniom, działającym na tym terenie. Zapewniamy system rezerwacji on-line oraz mobilne aplikacje do obsługi zamówień. Jedna przeznaczona jest dla klientów, a druga dla naszych partnerów.
Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Wypożyczalnie – jeśli chcą – mogą zachować swoje dotychczasowe logo. Partner miesięcznie płaci 99 zł abonamentu za dostęp do stworzonego przez Carspot.pl serwisu CMR, który pomaga zarządzać flotą. W przypadku, gdy obsługuje klienta zdobytego przez centralę sieci, płaci też 15 proc. prowizji od kwoty netto wystawionej na fakturze.
– Natomiast od zamówień realizowanych dla klientów z własnej bazy nie ma żadnej prowizji – zapewnia właściciel Carspot.pl.
Carspot.pl oferuje też, w ramach franczyzy, pomoc tym, którzy chcą dopiero otworzyć punkt wypożyczania aut.
– Udostępnimy know-how, doradzimy w doborze lokalizacji oraz, co najważniejsze, pomożemy w doborze, dostarczeniu i finansowaniu floty – zapewnia Krzysztof Lisowicz. – Chcemy, by nowopowstałe wypożyczalnie działały pod logo Carspot.pl.
Potrzeba co najmniej pięciu samochodów dla klientów, aby istnienie wypożyczalni miało sens. Ich zakup to koszt ok. 250 tys. zł.
– Pomożemy w uzyskaniu leasingu albo wynajęciu samochodów od dealerów – deklaruje Krzysztof Lisowicz. – Dzięki temu koszt aut spada do 7-10 tys. zł miesięcznie. Do tego należy doliczyć czynsz za biuro i plac lub garaże, w których parkować będą samochody. To jakieś 3-4 tys. zł miesięcznie. Szacujemy, że właściciel powinien zabezpieczyć środki pieniężne na pierwsze pół roku działalności, zanim biznes zacznie na siebie zarabiać.
W przypadku wypożyczalni powstających pod logo Carspot.pl, ich właściciele będą płacić centrali prowizję od każdego obsłużonego klienta.
– W zamian za przystąpienie do sieci franczyzowej każdy partner otrzymuje wsparcie merytoryczne na wszystkich płaszczyznach działalności, kontakty do sprawdzonych i zaufanych partnerów biznesowych, a przede wszystkim szansę na rozwój i działanie pod renomowaną marką o stabilnej pozycji w branży – podkreśla współwłaściciel Carspot.pl.
Jest jeszcze jedna możliwość podjęcia współpracy z siecią. To propozycja dla tych, którzy prowadzą np. warsztaty czy myjnie samochodowe i chcą poszerzyć swoją ofertę. Też mogą liczyć na pomoc w dofinansowaniu zakupu samochodów i pozyskiwaniu klientów. Z doświadczeń Carspot.pl wynika, że taka forma działalności bardzo dobrze prosperuje i często wypożyczalnia staje się nie dodatkowym, ale równoprawnym biznesem.
ZOBACZ W KATALOGU

















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.
Extra Services szuka masterfranczyzobiorcy na polskim rynku. Firma działa już w kilkunastu europejskich krajach.
Franczyzobiorca Fundacji Fotowoltaiki już w pierwszym miesiącu działalności zarobił ponad 40 tys. zł. netto. Jak mu idzie dzisiaj?
Kozak na Ratunek pozwoli franczyzobiorcom Lucart Automotive lepiej zarabiać na wysokomarżowych usługach motoryzacyjnych.
Firma szuka partnerów z branży finansowej, którzy mają umiejętności menedżerskie. Czego od nich oczekuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...