Sphinx już myśli o urlopie

Nowy Sphinx w Sopocie zajmuje blisko 900 m2 powierzchni. Na gości czekają 93 stoliki i 290 miejsc siedzących.
Środa
01.06.2016
Sphinx otworzył restaurację w Sopocie. To inwestycja dokonana z myślą o nadchodzącym sezonie wakacyjnym.
 

Jak niedawno pisaliśmy, spółka Sfinks aktywnie szuka nowych marek gastronomicznych, które mogłaby przejąć. Ale jednocześnie nie zaniedbuje rozwoju swojej flagowej sieci, czyli restauracji Sphinx. Najnowszy lokal został właśnie otwarty w Sopocie. Restauracja znajduje się w pobliżu „Monciaka”, czyli głównego sopockiego deptaka, na terenie kompleksu handlowego Sopot Centrum, połączonego z dworcem kolejowym. To największy Sphinx, działający obecnie w Trójmieście. Zajmuje blisko 900 m2 powierzchni. Na gości czekają 93 stoliki i 290 miejsc siedzących. W restauracji wydzielona jest specjalna strefa śniadaniowa, z której będą korzystać goście pobliskiego hotelu Molo (lokal mieści się w budynku hotelowym, dzięki czemu pełni jednocześnie funkcję hotelowej restauracji). Przygotowano też kącik zabaw dla dzieci. W sopockim Sphinksie możliwe jest również wydzielenie części sali na kameralne imprezy, spotkania pracownicze, rodzinne. W planach jest uruchomienie ogródka letniego na tarasie przylegającym do restauracji. Lokal jest prowadzony w systemie operatorskim.
- Zyskujemy w Sopocie lokal położony w bardzo atrakcyjnym miejscu, w nowoczesnym kompleksie handlowo-usługowym, w pobliżu słynnego Monciaka. Jest to jednocześnie pierwszy Sphinx w naszej sieci, który pełni funkcję restauracji hotelowej. Z chęcią będziemy tu gościć turystów przyjeżdżających do tego nadmorskiego kurortu, jak i wszystkich mieszkańców Sopotu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.

Sfinks Polska zarządza 114 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 100 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 4 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Restauracje sieci można otwierać w dwóch opcjach: we franczyzie oraz w modelu operatorskim. Klasyczna franczyza to wydatek 300 – 450 tys. zł. Nic więc dziwnego, że restauracji franczyzowych przybywa wolniej niż operatorskich. W tym drugim modelu to franczyzodawca płaci za budowę i wyposażenie lokalu, a operator jest menedżerem, który prowadzi działalność na własny rachunek i jest wynagradzany w oparciu o wysokość obrotów.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa