Aby zostać franczyzobiorcą sieci DDD Dobre Dla Domu należy dysponować kwotą min. 50 tys. zł.
Wtorek
30.08.2016
W Wągrowcu ruszył nowy franczyzowy sklep DDD Dobre Dla Domu. Kolejne otwarcie firma zapowiada na wrzesień.
 

Wągrowiec to miasto w Wielkopolsce liczące nieco ponad 25 tys. mieszkańców. Salon DDD Dobre Dla Domu o powierzchni 150 m2 powstał w niewielkiej odległości od centrum miasteczka. W salonie dostępnych jest blisko 40 modeli drzwi na ekspozycji oraz kilkadziesiąt modeli podłóg drewnianych i paneli. Ponadto tysiące kombinacji dostępne są na zamówienie z katalogów wszystkich dostawców sieci DDD.

W drugiej części salonu otwarto salon meblowy, należący do rodziny franczyzobiorcy. To kolejny sklep DDD, w którym pod jednym dachem funkcjonuje sprzedaż artykułów z branż pokrewnych. Jak twierdzi Rafał Kurasiak, szef działu ekspansji firmy, to rozwiązanie dobrze się sprawdza.
- Klienci lubią, kiedy wszystko znajduje się w jednym miejscu - mówi. - Dotąd takie potrzeby realizowały tylko markety budowlane. Teraz również bardziej wymagający klienci mogą pod jednym dachem kupić drzwi, podłogi oraz wyposażenie łazienki czy meble. Właściciel sklepu również zyskuje na takim rozwiązaniu, bowiem klient, który raz wchodzi do sklepu, może dwa razy wydać pieniądze, a franczyzobiorca wykorzystując te same zasoby ludzkie, sprzętowe i często lokalowe podnosi rentowność swojego biznesu.

Według menedżera DDD łączenie branż pokrewnych w jednym salonie pozwala na sprzedaż całościowych projektów kompleksowego wykończenia mieszkania lub domu.

DDD Dobre Dla Domu również uczy swoich franczyzobiorców, jak docierać do różnych grup klientów (właścicieli nowych domów i mieszkań, klientów planujących remont czy deweloperów). Jednym ze sposobów na przyciągnięcie klienta do sklepu są również rekomendacje architektów wnętrz, z którymi współpracują franczyzobiorcy. Spółka szkoli również partnerów w zakresie doboru ekip montażowych. To ważny element, bowiem ok. 80. proc asortymentu DDD sprzedawana jest z usługą montażu.


Łukasz Michalak