Dodatkowy asortyment, szybszy zysk

Salon o powierzchni 170 m2 ruszył w Bardo we wrześniu. W ofercie, oprócz płytek i wyposażenia wnętrz, ma teraz na ekspozycji 56 skrzydeł drzwi oraz ok. 200 wzorników podłóg drewnianych, panelowych i winylowych.
Czwartek
29.09.2016
DDD Dobre Dla Domu uruchomiło kolejny sklep franczyzowy, w którym klient może kupić zarówno podłogi i drzwi, jak i wyposażenie łazienki. Dzięki temu biznes staje się szybciej rentowny.
 

Bardo to niewielka miejscowość w województwie dolnośląskim na drodze z Kotliny Kłodzkiej do Wrocławia. Jak mówi Rafał Kurasiak, szef działu ekspansji firmy, do DDD zgłosiła się właścicielka sklepu z płytkami i wyposażeniem wnętrz z pytaniem czy mogłaby do obecnego asortymentu dołączyć podłogi i drzwi pod marką DDD. Salon o powierzchni 170 m2 ruszył w Bardo we wrześniu. W ofercie, oprócz płytek i wyposażenia wnętrz, ma teraz na ekspozycji 56 skrzydeł drzwi oraz ok. 200 wzorników podłóg drewnianych, panelowych i winylowych. Firma ma w swojej sieci już kilka łączonych konceptów i chwali sobie ten format współpracy.

Łączenie wyspecjalizowanych formatów jest odpowiedzią na potrzebę klienta, który coraz częściej kompleksowo traktuje temat wykończenia wnętrza lub remontu domu czy mieszkania. Dotychczas taką możliwość oferowały wyłącznie markety budowlane, ale to się zmienia. Trendy rynkowe wskazują, że wyspecjalizowane sklepy zaczynają współdziałać, aby również ich klienci mieli komfort całościowego podejścia do remontu czy wykończenia wnętrza – mówi Rafał Kurasiak.

DDD Dobre Dla Domu to jedna z najstarszych sieci z podłogami, drzwiami oraz akcesoriami. W swoim modelu biznesowym firma postawiła na specjalizację oraz ofertę ze średniej i wyższej półki. Jednym ze sposobów dotarcia do takiego klienta jest współpraca z architektami wnętrz. Spółka dokłada również starań, aby każdy sklep współpracował ze sprawdzonymi ekipami montażowymi. To ważny element, bowiem ok. 80 proc. asortymentu DDD sprzedawana jest z usługą montażu.

Obecnie sieć DDD Dobre Dla Domu liczy 45 sklepów, w tym 42 prowadzonych na zasadzie franczyzy.


Łukasz Michalak