moda

Światowy gigant sportowy wraca do gry
Intersport, największa na świecie sieć sklepów sportowych, po raz drugi próbuje szczęścia w Polsce. Jej nowym partnerem będzie Maks Sport. W ciągu najbliższego roku firmy chcą zdobyć 30 proc. polskiego rynku.

Zmiany w branży odzieżowej
- rozmowa z Piotrem Beltranim, kierownikiem ds. rozwoju sieci franczyzowej marki House.

Mali rosną obok dużego
Każdy dziś może otworzyć sklep z markowymi i modnymi ciuchami. A wszystko dzięki franczyzie.

Pomysł na eksport
Vabbi Factroy Outlet, prowadzona przez firmę Semax największa w Polsce sieć sklepów wyprzedających wyroby znanych producentów, przymierza się do ekspansji za granicę.

Polacy ubierają sąsiadów
Polskie sieci odzieżowe otwierają więcej sklepów za granicą niż w kraju.

Michał w roli franczyzodawcy
Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.

Decathlon chce mieć 44 sklepy
Francuska sieć sklepów sportowych rozwijała się dotąd w żółwim tempie. Ale to się zmieni, i to już niedługo.

330 placówek za pięć lat
Krakowski dystrybutor odzieży nie spieszy się za granicę. Sporo do zrobienia ma jeszcze w kraju. Plany rzeczywiście są wyśrubowane. Do końca 2010 r. odzieżowa spółka Super Niskie Ceny (SNC) chce mieć 330 sklepów. Teraz ma ich 155, z czego 55 własnych. W przyszłym roku pojawi się 11, zarówno własnych, jak i franczyzowych.

Próchnik otwiera sklepy firmowe
Łódzki producent odzieży otwiera w środę w Krakowie salon firmowy. W tym roku uruchomi kolejne w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku.

DSD marzy się 30 sklepów
Za PRL turecka odzież królowała na bazarach. Teraz powraca. I to od razu na salony. DSD, tureckie zrzeszenie grupujące m.in. 200 producentów z branży wyrobów skórzanych, coraz śmielej stawia kroki nad Wisłą.

Polskie ciuchy coraz popularniejsze za granicą
Łódzka sieć odzieżowa KAN, właściciel marki Tatuum, otworzyła 29 września swój pierwszy sklep w Niemczech.

Kierunek Rosja
Dystrybutor odzieży rozwija sieć sklepów House. I obiecuje, że tym razem wypełni prognozy finansowe. Na pewno?

Okazje cenowe
Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

Zachód to wyzwanie, ale realne
– mówi Michał Ozimek generalny menadżer eksportu i dystrybucji marki Diverse.

Nie boimy się Chin, ale jesteśmy czujni
- mówi Piotr Pęszyński kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży marki DERRI.

CCC a sprawa chińska
Do tej pory najwięcej mówiło się o wprowadzeniu przez UE limitów na chińską odzież. Tymczasem podobnie może być z obuwiem. Może na tym stracić CCC.

Buty Gino Rossi ostro ruszyły w świat
Słupska spółka intensywnie tworzy salony firmowe w kraju i za granicą. To zapowiedź zmian profilu działalności z produkcyjnego na dystrybucyjny.

Redan ukarany
Ponad 14 proc. spadkiem rozpoczął wczorajszą sesję kurs Redanu. To kara za wyniki za I kwartał i korektę rezultatów za 2004 r. Grupa obcięła ubiegłoroczny zarobek o 5 mln zł, ten rok rozpoczęła stratą netto w wysokości prawie 4,5 mln zł netto.

Jak nie otworzyłem sklepu Ulla Popken
Przedsiębiorca chciał otworzyć sklep Ulla Popken. Polscy reprezentanci sieci - o dziwo - odwiedli go od tego zamiaru, w zamian proponując otwarcie konurencyjnej sieci - Maxi Moda.

Handel pod franczyzą
Rozmowa z dyrektorem generalnym Derri Anettą Pszczołowską