moda

moda | 08.11.2005

Światowy gigant sportowy wraca do gry

Intersport, największa na świecie sieć sklepów sportowych, po raz drugi próbuje szczęścia w Polsce. Jej nowym partnerem będzie Maks Sport. W ciągu najbliższego roku firmy chcą zdobyć 30 proc. polskiego rynku.

moda | 02.11.2005

Zmiany w branży odzieżowej

- rozmowa z Piotrem Beltranim, kierownikiem ds. rozwoju sieci franczyzowej marki House.

moda | 02.11.2005

Mali rosną obok dużego

Każdy dziś może otworzyć sklep z markowymi i modnymi ciuchami. A wszystko dzięki franczyzie.

moda | 29.10.2005

Pomysł na eksport

Vabbi Factroy Outlet, prowadzona przez firmę Semax największa w Polsce sieć sklepów wyprzedających wyroby znanych producentów, przymierza się do ekspansji za granicę.

moda | 27.10.2005

Polacy ubierają sąsiadów

Polskie sieci odzieżowe otwierają więcej sklepów za granicą niż w kraju.

moda | 24.10.2005

Michał w roli franczyzodawcy

Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.

moda | 17.10.2005

Decathlon chce mieć 44 sklepy

Francuska sieć sklepów sportowych rozwijała się dotąd w żółwim tempie. Ale to się zmieni, i to już niedługo.

moda | 13.10.2005

330 placówek za pięć lat

Krakowski dystrybutor odzieży nie spieszy się za granicę. Sporo do zrobienia ma jeszcze w kraju. Plany rzeczywiście są wyśrubowane. Do końca 2010 r. odzieżowa spółka Super Niskie Ceny (SNC) chce mieć 330 sklepów. Teraz ma ich 155, z czego 55 własnych. W przyszłym roku pojawi się 11, zarówno własnych, jak i franczyzowych.

moda | 12.10.2005

Próchnik otwiera sklepy firmowe

Łódzki producent odzieży otwiera w środę w Krakowie salon firmowy. W tym roku uruchomi kolejne w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku.

moda | 11.10.2005

DSD marzy się 30 sklepów

Za PRL turecka odzież królowała na bazarach. Teraz powraca. I to od razu na salony. DSD, tureckie zrzeszenie grupujące m.in. 200 producentów z branży wyrobów skórzanych, coraz śmielej stawia kroki nad Wisłą.

moda | 30.09.2005

Polskie ciuchy coraz popularniejsze za granicą

Łódzka sieć odzieżowa KAN, właściciel marki Tatuum, otworzyła 29 września swój pierwszy sklep w Niemczech.

moda | 19.09.2005

Kierunek Rosja

Dystrybutor odzieży rozwija sieć sklepów House. I obiecuje, że tym razem wypełni prognozy finansowe. Na pewno?

moda | 27.07.2005

Okazje cenowe

Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

moda | 20.07.2005

Zachód to wyzwanie, ale realne

– mówi Michał Ozimek generalny menadżer eksportu i dystrybucji marki Diverse.

moda | 28.06.2005

Nie boimy się Chin, ale jesteśmy czujni

- mówi Piotr Pęszyński kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży marki DERRI.

moda | 15.06.2005

CCC a sprawa chińska

Do tej pory najwięcej mówiło się o wprowadzeniu przez UE limitów na chińską odzież. Tymczasem podobnie może być z obuwiem. Może na tym stracić CCC.

moda | 23.05.2005

Buty Gino Rossi ostro ruszyły w świat

Słupska spółka intensywnie tworzy salony firmowe w kraju i za granicą. To zapowiedź zmian profilu działalności z produkcyjnego na dystrybucyjny.

moda | 19.05.2005

Redan ukarany

Ponad 14 proc. spadkiem rozpoczął wczorajszą sesję kurs Redanu. To kara za wyniki za I kwartał i korektę rezultatów za 2004 r. Grupa obcięła ubiegłoroczny zarobek o 5 mln zł, ten rok rozpoczęła stratą netto w wysokości prawie 4,5 mln zł netto.

moda | 21.04.2005

Jak nie otworzyłem sklepu Ulla Popken

Przedsiębiorca chciał otworzyć sklep Ulla Popken. Polscy reprezentanci sieci - o dziwo - odwiedli go od tego zamiaru, w zamian proponując otwarcie konurencyjnej sieci - Maxi Moda.

moda | 09.09.2004

Handel pod franczyzą

Rozmowa z dyrektorem generalnym Derri Anettą Pszczołowską

  pierwsza
  poprzednia
38
39
40
42