moda

Key zbuduje własną sieć
Choć wrocławska firma ma już 140 partnerskich punktów sprzedaży, to wciąż jej mało. Marzą się jej bowiem własne sklepy.

Okazja na zysk
Kiedy Mirosław Kamiński otwierał pierwszy sklep z końcówkami kolekcji markowej odzieży, nie spodziewał się, że wkrótce stanie się właścicielem sieci dobrze prosperujących outletów.

Światowy gigant sportowy wraca do gry
Intersport, największa na świecie sieć sklepów sportowych, po raz drugi próbuje szczęścia w Polsce. Jej nowym partnerem będzie Maks Sport. W ciągu najbliższego roku firmy chcą zdobyć 30 proc. polskiego rynku.

Zmiany w branży odzieżowej
- rozmowa z Piotrem Beltranim, kierownikiem ds. rozwoju sieci franczyzowej marki House.

Mali rosną obok dużego
Każdy dziś może otworzyć sklep z markowymi i modnymi ciuchami. A wszystko dzięki franczyzie.

Pomysł na eksport
Vabbi Factroy Outlet, prowadzona przez firmę Semax największa w Polsce sieć sklepów wyprzedających wyroby znanych producentów, przymierza się do ekspansji za granicę.

Polacy ubierają sąsiadów
Polskie sieci odzieżowe otwierają więcej sklepów za granicą niż w kraju.

Michał w roli franczyzodawcy
Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.

Decathlon chce mieć 44 sklepy
Francuska sieć sklepów sportowych rozwijała się dotąd w żółwim tempie. Ale to się zmieni, i to już niedługo.

330 placówek za pięć lat
Krakowski dystrybutor odzieży nie spieszy się za granicę. Sporo do zrobienia ma jeszcze w kraju. Plany rzeczywiście są wyśrubowane. Do końca 2010 r. odzieżowa spółka Super Niskie Ceny (SNC) chce mieć 330 sklepów. Teraz ma ich 155, z czego 55 własnych. W przyszłym roku pojawi się 11, zarówno własnych, jak i franczyzowych.

Próchnik otwiera sklepy firmowe
Łódzki producent odzieży otwiera w środę w Krakowie salon firmowy. W tym roku uruchomi kolejne w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku.

DSD marzy się 30 sklepów
Za PRL turecka odzież królowała na bazarach. Teraz powraca. I to od razu na salony. DSD, tureckie zrzeszenie grupujące m.in. 200 producentów z branży wyrobów skórzanych, coraz śmielej stawia kroki nad Wisłą.

Polskie ciuchy coraz popularniejsze za granicą
Łódzka sieć odzieżowa KAN, właściciel marki Tatuum, otworzyła 29 września swój pierwszy sklep w Niemczech.

Kierunek Rosja
Dystrybutor odzieży rozwija sieć sklepów House. I obiecuje, że tym razem wypełni prognozy finansowe. Na pewno?

Okazje cenowe
Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

Zachód to wyzwanie, ale realne
– mówi Michał Ozimek generalny menadżer eksportu i dystrybucji marki Diverse.

Nie boimy się Chin, ale jesteśmy czujni
- mówi Piotr Pęszyński kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży marki DERRI.

CCC a sprawa chińska
Do tej pory najwięcej mówiło się o wprowadzeniu przez UE limitów na chińską odzież. Tymczasem podobnie może być z obuwiem. Może na tym stracić CCC.

Buty Gino Rossi ostro ruszyły w świat
Słupska spółka intensywnie tworzy salony firmowe w kraju i za granicą. To zapowiedź zmian profilu działalności z produkcyjnego na dystrybucyjny.

Redan ukarany
Ponad 14 proc. spadkiem rozpoczął wczorajszą sesję kurs Redanu. To kara za wyniki za I kwartał i korektę rezultatów za 2004 r. Grupa obcięła ubiegłoroczny zarobek o 5 mln zł, ten rok rozpoczęła stratą netto w wysokości prawie 4,5 mln zł netto.