HANDEL
Gino Rossi kupił Simple
Producent obuwia Gino Rossi od dawna zapowiadała wejście w segment odzieżowy. Firma zrealizowała obietnice przejmując firmę Simple.
Organique produkuje sieć
Prezentujemy w katalogu franczyz i systemów partnerskich firmę Organique, która buduje sieć sklepów franczyzowych. Będzie w nich sprzedawać kosmetyki naturalne własnej produkcji.
Albert razy dwa
Ahold Polska otworzył w Galerii Krakowskiej dwa sklepy Albert. To pierwszy w Polsce przypadek, aby w jednym centrum handlowym znajdowały się dwa supermarkety jednej marki.
Piekarnie na swoim
Sieci sklepów piekarniczo-cukierniczych stawiają na własne placówki. Piekarnie pod Telegrafem odeszły od franczyzy, sieć Nowakowski – Gorąco Polecam na razie nie bierze jej pod uwagę.
High and Mighty w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy markę High and Mighty, producenta ubrań dla mężczyzn o nietypowych rozmiarach – bardzo wysokich lub postawnych.
Inditex ubiera w nowe marki
Inditex wprowadza swoje marki do Polski. W 2007 roku w Gliwicach, oprócz sklepu Zary i Bershki, pojawią się salony marek Pull and Bear, Stradivarius i Oysho.
Oprogramowanie marki Tesco
Sieć hipermarketów Tesco zamierza od października sprzedawać oprogramowanie komputerowe pod własną marką.
Diverse i Göertz 17 razem w butach
Diverse wraz z Göertz 17, dystrybutorem obuwia, który ma sieć liczącą prawie 350 sklepów obuwniczych w Niemczech i Austrii, otworzyli pierwszy wspólny sklep z obuwiem w Polsce.
Ruch z prasą w sklepach abc
Eurocash, franczyzodawca sieci sklepów abc ma nowego partnera. Firma podpisała umowę ze spółką Ruch na dostawę prasy do ponad 2300 placówek.
Pierwsze Arko w Polsce
Niemiecka sieć Arko, handlująca wyrobami czekoladowymi, kawą, herbatą, pieczywem i alkoholami otworzyła pod koniec października pierwszy sklep w Polsce – w Galerii Krakowskiej w Krakowie.
Naturalny zysk
O tym, jak należy sprzedawać produkty naturalne - mówi Tomasz Czarski, właściciel firmy produkcyjnej i sieci sklepów Organique.
Empik sprzedaje własne, kupuje franczyzowe
EM&F sprzedaje Galerię Centrum, poszerza za to portfel marek franczyzowych.
Vento Milano w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć odzieżową Vento Milano.
Ecco przyciągają marki
Duńska firma obuwnicza Ecco Sko zapowiada dalszą ekspansję w Polsce. Firma planuje rozwój poprzez wejścia do sklepów wielu marek.
Nowa szata salonów Atlantic
Firma Atlantic zmienia wystrój salonów. Rozszerza również asortyment o produkty nieobecne dotąd w sklepach marki.
Tchibo w Galerii Mokotów
W centrum handlowym Galeria Mokotów został otwarty sklep Tchibo o powierzchni 142 mkw. Nowo otwarty sklep realizuje wprowadzony przez sieć nowy model biznesu.
Zamydlone oczy inwestora
- Nie dość, że prowadzą biznes lekceważąc przepisy, to jeszcze sprzedają na niego licencje – mówi oburzony Włodzimierz Sator, były franczyzobiorca sieci Pracownia Mydła Sapo. – To bzdura – komentują Waleria Hexel i Jelena Ejduka, założycielki firmy.
Supermarkety Billa znów w Polsce
Grupa Rewe zamierza przywrócić na polski rynek wycofaną kilka lat temu markę Billa.
Groszek wszedł w TV
Sieć Groszek wdrożyła w sklepach franczyzowych tzw. Active POS, czyli system telewizji w miejscu sprzedaży.
Licencja Palmers dla EM&F
Na co najmniej dekadę Palmers, marka bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych trafi do portfela marek Grupy EM&F.