Wólczanka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wólczanka jest marką, której korzenie sięgają roku 1948. Od tego czasu wciąż podążamy za najnowszymi trendami w modzie. Wykorzystujemy je w swoich kolekcjach tworząc dla naszych Klientów produkty z najwyższej półki. Linia koszul Wólczanka przeznaczona jest dla mężczyzn ceniących sobie elegancję i dobrą jakość, dla najbardziej wymagających Klientów przygotowaliśmy linię Lambert - kolekcję koszul premium szytych z materiałów od renomowanych światowych dostawców.
Proponujemy Państwu przystąpienie do projektu franczyzowego, który przeznaczony jest dla przedsiębiorców o ugruntowanym doświadczeniu na rynku fashion. Vistula Group S.A. rozwija sieć franczyzową w oparciu o zasadę towaru powierzonego. Zapewnia w ten sposób dostęp franczyzobiorcy do najnowszych i najlepiej rotujących kolekcji.
Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie inwestycji - począwszy od pomocy w znalezieniu odpowiedniego lokalu po doradztwo podczas przeprowadzania rekrutacji pracowników i ich szkolenie. Dzielimy się naszą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na rynku.
Z franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.
JEDNOSTKI WŁASNE
91
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w znalezieniu lokalizacji,
- gotowy projekt aranżacji wnętrza,
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
- koszty logistyki,
- optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami,
- opieka Visual Merchandisera,
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń,
- atrakcyjny system lojalnościowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, nakłady związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Wólczanka 3,9 tys. zł/mkw.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego,
- doświadczenie na rynku fashion.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Piszczek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VRG S.A. (ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Wólczanka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wolczanka.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Są marki, które jak magnes działają na franczyzobiorców. Sprawdzamy od kogo i dlaczego warto kupić licencję na biznes.
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.

Adam Więckowski ma 19 sklepów. Wszystkie zamknięte, bo działają w galeriach handlowych. Na pomoc rządową nie może liczyć, bo na liście kodów uprawnionych do wsparcia nie ma jego PKD.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?
Właściciel Muchamy nie wierzył, że jego pasja tworzenia oryginalnych męskich much przerodzi się w biznes, z którego będzie mógł się utrzymać. Skala zainteresowania produktami przerosła jego najśmielsze oczekiwania.
Danish Design ma promocję dla kilku pierwszych franczyzobiorców, którzy w tym roku zdecydują się podpisać umowę. Można zaoszczędzić na inwestycji.
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?

Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.