Bergson

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
BERGSON to marka o ugruntowanej pozycji na polskim rynku odzieży sportowej i outdoorowej. BERGSON posiada w swojej ofercie wysokiej jakości odzież, obuwie trekkingowe oraz sprzęt w postaci np. plecaków czy śpiworów. Oferowane produkty przeznaczone są głównie dla miłośników sportów outdoorowych czyli np. pasjonatów chodzenia po górach, biegania w terenie lub podróżowania „z kompasem”. W kolekcji znajdują się również odzież i obuwie przeznaczone do użytku codziennego, tzn w stylu casual. Nowoczesne wzornictwo, najwyższej jakości materiały oraz technologie użyte przy produkcji odzieży i sprzętu zawsze nierozłącznie towarzyszyły marce BERGSON.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki franczyzowe 2 sklepy
- Sklep Bergson – CH Arkady Wrocławskie ul. Powstańców Śl. 2-4, 53-333 Wrocław
- Sklep Bergson – CH Designer Outlet Sosnowiec, ul. Orląt Lwowskich 138, 41-208 Sosnowiec
Jednostki partnerskie ( tzw. shop in shop ) 15 placówek
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzodawca oferuje wsparcie w zakresie:
- organizacji sklepu
- doboru odpowiedniej lokalizacji oraz projektów i aranżacji
- pełne know-how,
- dostęp do towaru,
- szkolenia dla franczyzobiorców oraz pracowników sklepu,
- wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 15 tys do 150 tys zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Potencjalny partner sieci musi posiadać lub wynająć, wykończyć i wyposażyć lokal. Lokalizacja musi być zatwierdzona przez firmę. Preferowana wielkość powierzchni waha się od 50 do 120 m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Łakomy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bergson Polska sp. z o.o. (ul. Paprotna 3a). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bergson oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bergson.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Giant chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować na starcie?
Jazda samochodem, może i wygodna, ale coraz bardziej kosztowna. Ceny paliw idą w górę i nie wiadomo, jak bardzo zdrożeją. Alternatywą jest tańszy w utrzymaniu rower. Czy popyt na jednoślady to gwarancja udanego biznesu?
Odzież z metką Bergson znają wielbiciele aktywnej turystyki i sportów outdoorowych. Teraz marka chce sprzedawać ją także w sklepach franczyzowych.
Lasy i parki pełne biegaczy, ulice miast zamykane na czas maratonów – oto Polska Anno Domini 2017. Podczas gdy jedni ruszyli się zza biurek, by w pocie czoła spalać kalorie, inni postanowili zrobić na tym interes.
– Z rodziną podobno najlepiej wychodzi się na zdjęciu. A my prowadzimy razem biznes. I dobrze zarabiamy – mówi Maja Włoszczowska, wicemistrzyni olimpijska, która wspólnie z mamą i bratem prowadzi firmę Quest, produkującą profesjonalną odzież sportową.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Sławomir Naskręt przebiegł już tysiące kilometrów i na butach do biegania zna się jak mało kto. Swoją wiedzę postanowił przekuć w biznes.
Ważniejsze jest, żeby franczyzobiorca sklepu Go Sport miał doświadczenie w biznesie niż lubił sport - mówi Joanna Karda, dyrektor rozwoju GO Sport.
Go Sport ruszył ze swoją ofertą franczyzową. Firma szuka zarówno inwestorów, jak i partnerów osobiście zarządzających sklepem.
Właściciel sklepów sportowych powiększa swoje salony. Przybywa asortymentu i klientów.
Bergson zapowiada otwarcia kolejnych sklepów.
Firma Triceps.pl, sprzedająca suplementy diety oraz odżywki dla sportowców, obchodzi swoje piąte urodziny.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.