styl
Lider jak z amerykańskiej armii
Czy można przygotować firmę na każdą sytuację? Wiele zależy od kompetencji liderów i tego, jak poradzą sobie w świecie VUCA.
Czy można przygotować firmę na każdą sytuację? Wiele zależy od kompetencji liderów i tego, jak poradzą sobie w świecie VUCA.
Ups, dobra gafa!
Wpadki zdarzają się każdemu. Efekt gafy oraz drobne błędy można przekuć na swoją korzyść. Jak to zrobić?
FUKO – sekret mądrego udzielania krytycznych uwag
Praca zespołowa to wyzwanie. Kiedy ktoś pracuje nie tak, jakbyśmy chcieli, są sposoby, aby udzielić mu konstruktywnej informacji zwrotnej. Dzięki technice komunikacyjnej FUKO zyskamy w oczach pracownika i zmotywujemy go do działania.
Jak przeprowadzić efektywne zebranie firmowe
Może przynieść nowe pomysły i ulepszyć pracę. Ale wciąż w wielu firmach zarówno szef, jak i podwładni uważają zebrania za nudny obowiązek do odhaczenia. Obie strony mogą to zmienić.
Zyski z miłości
Miłość to dobry towar na sprzedaż. Zakochani wydają niemałe pieniądze na gadżety, wspólne podróże, romantyczne kolacje w restauracji czy pobyt w salonie spa, natomiast single na poszukiwanie drugiej połówki.
Hipnoza w biznesie
Dzięki wykorzystaniu naszej podświadomości hipnoza eliminuje blokady, które przeszkadzają odnieść zawodowy sukces. Korzystają z niej znani biznesmeni, gwiazdy kina i sportu oraz politycy.
Quiet quitting – dlaczego pracownikom przestało zależeć?
Quiet quitting czyli „ciche odchodzenie” to podejście do pracy, w którym pracownicy nie przejawiają inicjatywy w podejmowaniu działań i nie są chętni do wzięcia na siebie odpowiedzialności za duże projekty. Jak mu zapobiec?
Boom na silversów
Pracownicy 50+ są dziś cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Zwłaszcza, że zatrudnienie silversa niesie ze sobą wymierne korzyści dla pracodawcy. Jakie?
Praca zdalna bez tajemnic
Kto chce pracować z domu, kto z biura a kto preferuje model hybrydowy? Poznajcie najnowsze wyniki badań dotyczące pracy zdanej.
Biznes wymyślony w kawiarni
Postanowili rzucić pracę w korporacji i wspólnie założyć firmę. Dziś stworzona przez nich marka jest znana na całym świecie, a oni są milionerami. O kim mowa?
Zakochaj się w firmie na wiosnę!
Pierwsza firma jest jak pierwsza dziewczyna, pachnie bzem i nowością... Tymczasem w biznesie inaczej niż w romantycznym związku od razu trzeba myśleć o intercyzie…
Zagrożona prywatność
Technologia ubiera płaszcz Zbawiciela przed koronawirusem, aby ostatecznie rozprawić się z naszą prywatnością.
Firma na dopingu
Motywacji potrzebuje zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik. Jak pobudzić do działania siebie i swój zespół?
Wirus zazdrości
W firmach rodzinnych konflikty mogą pojawiać się częściej niż w innych. Jak im przeciwdziałać?
Firma z charakterem
Sangwinik czy choleryk? Wzrokowiec czy słuchowiec? Kto lepiej poradzi sobie z prowadzeniem firmy? Sprawdzamy, na ile nasza osobowość przesądza o szansach na biznesowy sukces.
Pieniądz lubi nawyk
Masz przyzwyczajenie, bez którego nie potrafisz się skupić, myśleć, planować? To dobry znak. Możesz stać się bogaty.
Trening sukcesu
Sukces jest wart tego, by go solidnie zaplanować. Jak to zrobić?
Wszystkim zwisa?
Honore de Balzac pisał, że mężczyzna jest tyle wart, ile jego krawat. Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów, mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.
Biznes w podróży
Kiedy w Polsce robi się zimno, Sonia Pańta i Marcin Graczyk pakują swoje firmy w walizki i wyjeżdżają w świat. Aż do wiosny.
Gwiazdy, które uwodzą
Świat reklamy niemal od zawsze korzystał z popularnych osób. Znana i lubiana twarz zwiększa prawdopodobieństwo zauważenia reklamy i zapamiętania jej, gdy przestanie być emitowana.
Kto bogatemu zabroni
Samochody z najwyższej półki, jachty, samoloty, dworki i pałace. Polscy milionerzy pozwalają sobie na kosztowne zakupy. Kto i na co najchętniej wydaje pieniądze? Sprawdźcie.
Biznes w dobrym stylu
Firma to nie tylko liczby, wskaźniki i pieniądze. To również pewien duch, charakter przedsiębiorstwa, który powinien pasować do marki i być częścią wizerunku. Każda firma ma jakiś styl oraz emocje, które wzbudza u swoich klientów. Jaki styl będzie mieć twoje przedsiębiorstwo? Na to pytanie łatwiej odpowiesz sobie po lekturze naszych artykułów:
- Którą gwiazdę zatrudniłbyś do reklamy twojej firmy? To dość kosztowny sposób promocji, ale coraz więcej marek nawiązuje współpracę z gwiazdami kina, muzyki czy sportu. Bo znana postać przyciąga klientów, a to oznacza wyższe przychody. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła naszej marki, ale wyróżniła ją spośród innych. Celebryta powinien też być „na topie” lub przynajmniej mieć wysoką rozpoznawalność wśród naszych klientów,
- Strój w twojej firmie – jak ubiera się szef, a jak pracownicy? Specjaliści twierdzą, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ludziom, których spotykamy po raz pierwszy, mówi ono, kim jesteśmy i jak siebie postrzegamy. Sprawdź, jak ubierać się w biznesie,
- Co nas motywuje do pracy? Jako szef powinieneś wiedzieć, że priorytety pracowników zmieniają się wraz z wiekiem i zajmowanym stanowiskiem. Młodsi stawiają na klimat, starsi na stabilność zatrudnienia, a doświadczeni i wykwalifikowani - możliwość rozwoju. Programy motywacyjne powinny więc być zróżnicowane.