styl

styl | 01.10.2024

Lider jak z amerykańskiej armii

Czy można przygotować firmę na każdą sytuację? Wiele zależy od kompetencji liderów i tego, jak poradzą sobie w świecie VUCA.

Czy można przygotować firmę na każdą sytuację? Wiele zależy od kompetencji liderów i tego, jak poradzą sobie w świecie VUCA.

styl | 04.05.2024

Jak przeprowadzić efektywne zebranie firmowe

Może przynieść nowe pomysły i ulepszyć pracę. Ale wciąż w wielu firmach zarówno szef, jak i podwładni uważają zebrania za nudny obowiązek do odhaczenia. Obie strony mogą to zmienić.

styl | 14.02.2024

Zyski z miłości

Miłość to dobry towar na sprzedaż. Zakochani wydają niemałe pieniądze na gadżety, wspólne podróże, romantyczne kolacje w restauracji czy pobyt w salonie spa, natomiast single na poszukiwanie drugiej połówki.

styl | 02.09.2023

Hipnoza w biznesie

Dzięki wykorzystaniu naszej podświadomości hipnoza eliminuje blokady, które przeszkadzają odnieść zawodowy sukces. Korzystają z niej znani biznesmeni, gwiazdy kina i sportu oraz politycy.

styl | 19.08.2023

Quiet quitting – dlaczego pracownikom przestało zależeć?

Quiet quitting czyli „ciche odchodzenie” to podejście do pracy, w którym pracownicy nie przejawiają inicjatywy w podejmowaniu działań i nie są chętni do wzięcia na siebie odpowiedzialności za duże projekty. Jak mu zapobiec?

styl | 13.11.2022

Boom na silversów

Pracownicy 50+ są dziś cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Zwłaszcza, że zatrudnienie silversa niesie ze sobą wymierne korzyści dla pracodawcy. Jakie?

styl | 22.09.2021

Praca zdalna bez tajemnic

Kto chce pracować z domu, kto z biura a kto preferuje model hybrydowy? Poznajcie najnowsze wyniki badań dotyczące pracy zdanej.

styl | 12.08.2021

Biznes wymyślony w kawiarni

Postanowili rzucić pracę w korporacji i wspólnie założyć firmę. Dziś stworzona przez nich marka jest znana na całym świecie, a oni są milionerami. O kim mowa?

styl | 30.03.2021

Zakochaj się w firmie na wiosnę!

Pierwsza firma jest jak pierwsza dziewczyna, pachnie bzem i nowością... Tymczasem w biznesie inaczej niż w romantycznym związku od razu trzeba myśleć o intercyzie…

styl | 06.06.2020

Zagrożona prywatność

Technologia ubiera płaszcz Zbawiciela przed koronawirusem, aby ostatecznie rozprawić się z naszą prywatnością.

styl | 16.11.2019

Firma na dopingu

Motywacji potrzebuje zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik. Jak pobudzić do działania siebie i swój zespół?

styl | 09.03.2019

Wirus zazdrości

W firmach rodzinnych konflikty mogą pojawiać się częściej niż w innych. Jak im przeciwdziałać?

styl | 26.02.2019

Firma z charakterem

Sangwinik czy choleryk? Wzrokowiec czy słuchowiec? Kto lepiej poradzi sobie z prowadzeniem firmy? Sprawdzamy, na ile nasza osobowość przesądza o szansach na biznesowy sukces.

styl | 06.12.2018

Pieniądz lubi nawyk

Masz przyzwyczajenie, bez którego nie potrafisz się skupić, myśleć, planować? To dobry znak. Możesz stać się bogaty.

styl | 11.08.2018

Trening sukcesu

Sukces jest wart tego, by go solidnie zaplanować. Jak to zrobić?

styl | 28.02.2018

Wszystkim zwisa?

Honore de Balzac pisał, że mężczyzna jest tyle wart, ile jego krawat. Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów, mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.

styl | 12.01.2017

Biznes w podróży

Kiedy w Polsce robi się zimno, Sonia Pańta i Marcin Graczyk pakują swoje firmy w walizki i wyjeżdżają w świat. Aż do wiosny.

styl | 08.11.2016

Gwiazdy, które uwodzą

Świat reklamy niemal od zawsze korzystał z popularnych osób. Znana i lubiana twarz zwiększa prawdopodobieństwo zauważenia reklamy i zapamiętania jej, gdy przestanie być emitowana.

styl | 20.10.2016

Kto bogatemu zabroni

Samochody z najwyższej półki, jachty, samoloty, dworki i pałace. Polscy milionerzy pozwalają sobie na kosztowne zakupy. Kto i na co najchętniej wydaje pieniądze? Sprawdźcie.

2
3
4
5

Biznes w dobrym stylu

Choć nie jest najważniejszy, lepiej go mieć. Styl w biznesie.

Firma to nie tylko liczby, wskaźniki i pieniądze. To również pewien duch, charakter przedsiębiorstwa, który powinien pasować do marki i być częścią wizerunku. Każda firma ma jakiś styl oraz emocje, które wzbudza u swoich klientów. Jaki styl będzie mieć twoje przedsiębiorstwo? Na to pytanie łatwiej odpowiesz sobie po lekturze naszych artykułów:

  • Którą gwiazdę zatrudniłbyś do reklamy twojej firmy? To dość kosztowny sposób promocji, ale coraz więcej marek nawiązuje współpracę z gwiazdami kina, muzyki czy sportu. Bo znana postać przyciąga klientów, a to oznacza wyższe przychody. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła naszej marki, ale wyróżniła ją spośród innych. Celebryta powinien też być „na topie” lub przynajmniej mieć wysoką rozpoznawalność wśród naszych klientów,
  • Strój w twojej firmie – jak ubiera się szef, a jak pracownicy? Specjaliści twierdzą, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ludziom, których spotykamy po raz pierwszy, mówi ono, kim jesteśmy i jak siebie postrzegamy. Sprawdź, jak ubierać się w biznesie,
  • Co nas motywuje do pracy? Jako szef powinieneś wiedzieć, że priorytety pracowników zmieniają się wraz z wiekiem i zajmowanym stanowiskiem. Młodsi stawiają na klimat, starsi na stabilność zatrudnienia, a doświadczeni i wykwalifikowani - możliwość rozwoju. Programy motywacyjne powinny więc być zróżnicowane.