Fotobudka ma 1,7 m wysokości, w podstawie jest kwadratem 0,5 na 0,5 m. Można ją wykorzystywać na dwa sposoby. Pierwszy (budka vendingowa) polega na znalezieniu atrakcyjnego miejsca, w którym można taki automat postawić na stałe. Druga forma to budka eventowa.
Wtorek
06.12.2016
Fotobudka może być sposobem na dorobienie do pensji, jak i samodzielnym biznesem.
 

Wszystko zależy od liczby fotobudek, którymi będzie zarządzać franczyzobiorca. Koszt kupna jednej licencji wynosi od 6 do 8 tys. zł netto, w skład inwestycji wchodzi również kaucja w wysokości 5 tys. zł, którą po dwóch miesiącach współpracy można zamienić na zabezpieczenie wekslowe. Fotobudka ma 1,7 m wysokości, w podstawie jest kwadratem 0,5 na 0,5 m. Można ją wykorzystywać na dwa sposoby. Pierwszy (budka vendingowa) polega na znalezieniu atrakcyjnego miejsca, w którym można taki automat postawić na stałe. Najlepsze są domy weselne, bądź miejsca, w których często organizowane są przyjęcia. Budka stoi tam przez cały czas i goście mogą z niej korzystać w każdej chwili. Druga forma to budka eventowa. Wtedy nie wstawiamy automatu w jedno miejsce, ale jeździmy z nim po imprezach: weselach, targach, studniówkach, sylwestrach itp. Czas pracy przy obsłudze jednej fotobudki vendingowej franczyzodawca szacuje maksymalnie na kilka godzin w miesiącu. – Dzięki czemu franczyzobiorca może zarządzać nawet 20-30 budkami jednocześnie – mówi Tomasz Mróz, przedstawiciel sieci Sesja Party.

Fotobudka drukuje zdjęcia w formacie 10 x 15 cm, zarówno pojedyncze, jak i kolaże. Zdjęcia mogą być pobierane i publikowane w mediach społecznościowych zaraz po ich wykonaniu. Najgorętszy okres dla franczyzobiorców Sesja Party przypada na miesiące od czerwca do października, podczas których odbywa się wiele wesel. Andrzejki, sylwester i okres studniówek to czas, w którym na brak zleceń franczyzobiorcy marki również nie narzekają.

Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Nie mamy szczególnych wymagań co do naszych franczyzobiorców. Najważniejsze, żeby były to osoby, które łatwo nawiązują kontakty. W przeciwnym razie trudno będzie im rozpocząć współpracę z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych, w których odbywają się przyjęcia weselne i okolicznościowe – stwierdza Tomasz Mróz.

Każdy franczyzobiorca przechodzi szkolenie z zakresu obsługi fotobudki. W trakcie współpracy płaci comiesięczny abonament w wysokości 100 zł (jeśli udostępnia fotobudkę na eventy) lub 150 zł (jeśli fotobudka działa w modelu vendingowym). Firmie udało się jak na razie pozyskać trzech franczyzobiorców. Z kalkulacji franczyzodawcy wynika, że zysk roczny z jednej budki wynosi mniej więcej 6 tys. zł (przy założeniu, że wykona ona 2,4 tys. zdjęć).


POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Witam. Wpis również w innym wątku. Ja radzę się zastanowić 10 razy a szczególnie przestrzegam potencjalnych franczyzobiorców przed wchodzeniem we współpracę z Ship...

69 wypowiedzi
ostatnia 11.11.2021
Broker Kurierski

Witam. Poprzednik ma rację w 100%. Ja radzę się zastanowić 10 razy a szczególnie przestrzegam potencjalnych franczyzobiorców przed wchodzeniem we współpracę z Ship...

5 wypowiedzi
ostatnia 11.11.2021
Interes pompowany helem

To ta sama osoba która odpowiada za franczyzę Placówka Antywindykacyjna. Ktoś może opowiedzieć o tej franczyzie?

2 wypowiedzi
ostatnia 15.06.2021
Broker Kurierski

Radzę trzy razy się zastanowić. Aktualnie Firmy kurierskie same oferują swoje usługi w internecie poprzez swoje strony i to często w cenach lepszych niż brokerzy.

5 wypowiedzi
ostatnia 27.05.2021
Interes pompowany helem

nie polecam właściciel franczyzy TOMASZ PODGÓRSKI NIE OPŁACA FAKTUR

2 wypowiedzi
ostatnia 12.05.2021
Broker Kurierski

podpinam się pod postem; udało się otworzyć taki punkt?

5 wypowiedzi
ostatnia 07.04.2021
Samochodowa myjnia parowa, autokosmetyka

Hej Anna Kowalska, wiem że twój post ma 3 lata ale czy nadal prowadzisz ten biznes czy ew korzystasz z Franczyzy i masz do polecenia jakąś? ;) będę wdzięczny za odp na...

63 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2021
Miłość znaleziona w biurze

Infinity love- biuro które prowadzi pani oszustka i naciągaczką . Po co promujecie osoby z wyrokami sądów. Jak ludzie maja im zaufać swoje dane osobowe.Wstyd!!!

1 wypowiedzi
ostatnia 12.03.2021