Czy nadajesz się na biznesmena?

Sprawdź z nami, czy osiągniesz sukces w biznesie. Ponadto w numerze przeczytasz, jak krok po kroku otworzyć pizzerię, studio treningu personalnego, hodowlę kotów, browar i portal dla seniorów. Podpowiadamy, jak skutecznie promować własną firmę. Zdradzamy też, jakie zapisy powinny zawierać dobra umowa franczyzowa.
 

W kwietniowym wydaniu 4/2017 (146)

Raport specjalny

Czy nadajesz się na biznesmena?
Wizja posiadania własnego biznesu kusi, ale niewielu potrafi wcielić ją w życie. Co powstrzymuje nas przed przejściem na swoje?

Supertemat

Pieniądze w kieszeni

10 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy

W artykule opisane są warunki współpracy z: 50 style, Blue Shadow, Cipo & Baxx, Colmar, Danish Design Outlet, Dastan, GPoland, Próchnik, Regatta, Top Secret.

Stało się

Gumowe ucho biznesu
Sekretem biznesu jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni. Tak przynajmniej twierdził grecki miliarder Arystoteles Onassis. Wiosenna porcja plotek ze świata franczyzy – i nie tylko – będzie zatem w sam raz.

Pomysły na firmę

Kondycja popłaca

Zostać trenerem personalnym każdy może, ale nie każdy powinien. Żeby wyróżnić się w branży, trzeba mieć umiejętności, doświadczenie oraz oryginalny pomysł na siebie.

Firma z procentami, czyli otwieramy własny browar

Browary rzemieślnicze otwierają najczęściej pasjonaci piwa, którzy od lat w domu warzą złoty trunek. Zanim rozpoczną produkcję na szeroką skalę, tworzą receptury i gromadzą surowce, ale samo warzenie piwa zlecają browarom kontraktowym. Tak jest taniej i można wybadać rynek.

Biznes, który potrafi zadrapać
Hodowla kotów jest jak hazard. Inwestujesz pieniądze i czas, ale nigdy nie wiadomo, czy wygrasz, czy stracisz.

Z korporacji na swoje

Agnieszka Kopacz przez wiele lat liczyła z mozołem słupki liczb jako księgowa i handlowiec. Dziś organizuje najmłodszym czas tak, aby uśmiech nie znikał z ich twarzy.

Przepis na opłacalną pizzerię
Pizza od lat jest jednym z najpopularniejszych dań zamawianych przez Polaków. Czy w takim razie otwarcie pizzerii to gotowy przepis na sukces?

E-firma

Pieniądze w pudełku, czyli zarabiamy na sprzedaży opakowań

Pomysłodawcy platformy Zapakuj.to przenieśli projektowanie i zamawianie opakowań do internetu. I to zagwarantowało im powodzenie w biznesie. Po niecałym roku funkcjonowania obsługują największe firmy, a grono ich klientów wciąż się powiększa. Czy da się powtórzyć ich sukces?

Biznes: e-meryt w internecie

Seniorzy coraz sprawniej poruszają się po sieci. Zauważyła to Agnieszka Pytlińska, która za namową
mamy postanowiła założyć portal skierowany do osób dojrzałych.

Mój franchising

Interes z PRL-em w tle

Żaneta Wieczorek przez pięć lat pracowała w rodzinnej restauracji. Zdobyte doświadczenie przekuła we własny sukces i już niedługo będzie właścicielką dwóch pizzerii Stopiątki.

Własny biznes

Biznes w rytmie disco polo

- Nie narzekam na zarobki, żyję spokojnie, nie martwiąc się o to, co będzie jutro - mówi Zenon Martyniuk.
Lider zespołu Akcent opowiada o zarabianiu w branży disco polo i biznesowych planach na ewentualną muzyczną emeryturę.

Sonda

Kto pyta, ten wie
Franczyzodawcy zdradzili nam, o co najczęściej pytają ich kandydaci na franczyzobiorców. A także jakich pytań nie zadają, choć powinni…

ABC firmy

Social media w służbie firmy

Wprawdzie życie bez Facebooka nadal jest możliwe, to jednak media społecznościowe dają firmie nieocenioną
możliwość promocji. Trzeba tylko umieć z nich korzystać.

Jak skutecznie reklamować biznes?

Dobra reklama to taka, która zachęci jak największą liczbę osób do kupna towaru lub usług konkretnej firmy. Podpowiadamy, co zrobić, żeby kampania reklamowa była skuteczna i nie kosztowała krocie.

ABC franczyzy

Bo to zła umowa była

Umowę franczyzową pisze się na złe czasy. Gdy współpraca układa się pomyślnie, nikt do niej przecież nie zagląda. Sprawdź, jakie zapisy powinna zawierać dobra umowa współpracy między franczyzodawcą a franczyzobiorcą.

Steki menedżera

Człowiek od franczyzy bankowej
Anna Gniatkowska franczyzę bankową zna jak mało kto w Polsce. Brała udział w tworzeniu pierwszych konceptów bankowych. Obecnie kieruje siecią BZ WBK Partner.

Katalog franczyz i systemów partnerskich

378 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch a także w sklepie Publio.pl.

Miesięcznik dostępny jest także w wersji elektronicznej na tablety i smartfony w:


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK, Google Pay;
  • karty kredytowe: Visa, Mastercard (kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro),
  • przez bankowość internetową: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander;
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
  • zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Dane firmy

PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP: 5222550821, REGON: 016299073, KRS: 183748