Yoguteria Yogo Factory powinna obsługiwać dziesięciu klientów na godzinę, aby jej właściciel osiągnął zwrot z inwestycji po roku.
Wtorek
14.11.2017
Jogurterie Yogo Factory można otwierać w różnych formatach - zarówno całorocznych, jak i sezonowych. Na inwestycję trzeba mieć co najmniej 50 tys. zł.
 

Koncept Yogo Factory to sieć punktów serwujących mrożone jogurty i inne produkty tworzone na bazie jogurtu naturalnego, sałatki, świeże soki, koktajle, smoothie, kawę, lody, desery, shake’i. W tej chwili ma 7 jednostek franczyzowych, w najbliższych planach są trzy kolejne otwarcia. Generalnie marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących przynajmniej 40 tys. mieszkańców.
– W tej chwili strategiczne dla nas miasta, w których poszukujemy partnerów biznesowych, to Wrocław, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź, Częstochowa, Katowice, Kraków, Gorzów Wielkopolski – wylicza Izabela Urbańska, franczyzodawca Yogo Factory. – Oczywiście w innych miejscowościach też chętnie nawiążemy współpracę z franczyzobiorcami.
Jogurterie można otwierać w różnych formatach: jako całoroczne lokale w galerii handlowej lub w lokalizacji przyulicznej, jako wyspę handlową, punkt sezonowy lub mobilny (przyczepa gastronomiczna). Kwota inwestycji wynosi od 100 do 250 tys. zł.
– Tańszą wersją jest wstawienie naszego modułu z urządzeniami potrzebnymi do przygotowywania oferty Yogo Factory do już działającej kawiarni, cukierni, restauracji itp. – mówi Izabela Urbańska. Wówczas inwestycja wyniesie mniej więcej 50 tys. zł.

Opłata wstępna jest uzależniona od wielkości miasta, w którym będzie działał franczyzowy punkt Yogo Factory. W tych liczących do 100 tys. mieszkańców wynosi 10 tys. zł netto, w większych 15 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa jest ustalana indywidualnie. Franczyzodawca wspiera licencjobiorców począwszy od momentu negocjacji warunków najmu powierzchni, przez przygotowanie projektów, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, po realizację inwestycji i uruchomienie nowej lokalizacji. Zapewnia też niezbędne szkolenia.
Yoguteria Yogo Factory powinna obsługiwać dziesięciu klientów na godzinę, aby jej właściciel osiągnął zwrot z inwestycji po roku. Tak wynika z zapewnień franczyzodawcy.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa