Sushi na wypasie
Pod szyldem Koku Sushi działa 17 restauracji, a w marcu ruszy kolejna.
– To będzie nasz drugi lokal własny, w Białymstoku. Przygotowujemy go w nowym formacie premium – zdradza Urszula Olechno, współwłaściciel sieci Koku Sushi.
Standardowo restauracje Koku Sushi otwierają się w lokalach wielkości 60-120 m2. Koszt inwestycji, w zależności od stanu wyjściowego pomieszczeń, waha się z reguły od 100 do 200 tys. zł. W przypadki linii premium lokale będą większe (powyżej 120 m2). Obowiązkowe będzie też miejsce na letni ogródek.
– Co za tym idzie konieczne będzie większe zaplecze, bo ogródek podwaja liczbę gości – mówi Urszula Olechno. – Restauracje będą miały ponadto większą kartę alkoholi, wzbogacony wystrój wnętrza. Będą też działać dłużej, z nastawieniem bardziej na godziny nocne.
W związku z tym wyższa będzie też kwota inwestycji – franczyzodawca szacuje, że o 50 proc. w stosunku do formatu podstawowego.
– Format premium jest tworzony z myślą o bardziej prestiżowych lokalizacjach, centrach dużych miast, starówkach. Już w tym roku uruchomimy przynajmniej dwa lokale franczyzowe w tej linii, w Świnoujściu i Krakowie – dodaje Urszula Olechno. – Ale mamy też zapytania ze średniej wielkości miast, gdzie franczyzobiorcy chcieliby otworzyć lokal w formacie premium lub poszerzyć ofertę już działającej restauracji, wprowadzając jego elementy, np. szerszy wybór alkoholi, czy dłuższe godziny otwarcia.
Jednorazowa opłata wstępna wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia m.in. projekt wyposażenia wnętrz oraz projekt technologiczny dla Sanepidu, receptury potraw, podręcznik operacyjny, czterotygodniowe szkolenie pracowników. Restauracje realizują też zamówienia w dostawie.
– Jesteśmy obecni na portalach Pyszne.pl oraz Pizzaportal, a oprócz tego mamy własny kanał zamówień on-line – mówi współwłaścicielka Koku Sushi.
Jedna trzecia restauracji jest prowadzona przez multifranczyzobiorców.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...