Specjalista od cięcia
Przemysław Majewski został franczyzobiorcą Expense Reduction Analysts w lutym tego roku. Twierdzi, że poprzedniej pracy w korporacji miał zwyczajnie dość. – Już dawno przestałem wykorzystywać swój potencjał. Zawsze bylem specjalistą od cięcia kosztów, teraz jestem specjalistą wdrażającym rozwiązania optymalizacji kosztów. Tam gdzie w dawnej firmie kończyłem pracę dla klienta, teraz ją zaczynam – mówi Przemysław Majewski, franczyzobiorca Expense Reduction Analysts, firmy doradczej, wdrażającej rozwiązania optymalizacji kosztów.
Biznesowy mix
Franczyzobiorca wysoko ocenia formę współpracy wypracowaną w sieci. – ERA daje swoim partnerom biznesowym fajny mix: z jednej strony jestem samodzielnym przedsiębiorcą, z drugiej łączymy w wielu projektach siły z innymi franczyzobiorcami, mamy wsparcie doświadczonego franczyzodawcy, ciekawe tematy i wyzwania – mówi Przemysław Majewski.
Za największe wyzwanie Przemysław Majewski uważa specyficzną formę pracy z klientem. – Expense Reduction Analysts zaczyna zarabiać dopiero w tym momencie, w którym klient zaczyna oszczędzać. I pomimo, że statystyka jest po naszej stronie – 9 na 10 udanych wdrożeń – przedsiębiorcy wciąż nie do końca ufają, że optymalizacja kosztów to jest taka prosta rzecz. Daję klientowi jego własne pieniądze, a mimo to część z nich nie jest i nie chce być świadoma swoich błędów. Są również tacy, których nie interesuje oszczędność poniżej jednego miliona – tłumaczy Przemysław Majewski.
Po pierwsze cierpliwość
Zapytany jak firma sobie radzi z tak trudnym klientem mówi, że najważniejsza jest cierpliwość. – Czasem praca nad jednym klientem zajmuje 2-3 lata. Klient musi dojrzeć do trudnej decyzji o prostym wdrożeniu optymalizacji kosztów.
Aktualnie w Polsce z Expense Reduction Analysts współpracuje sześciu franczyzobiorców. Kwota inwestycji związana z zakupem licencji franczyzowej wynosi 39,9 tys. euro oraz 20 proc. netto miesięcznej opłaty licencyjnej od przychodu franczyzobiorcy i 3 proc. netto opłaty marketingowej.
Na świecie Expense Reduction Analysts rozwinęła sieć składającą się z blisko 700 doradców w 25 krajach. W Europie franczyzobiorcy Expense Reduction Analysts pracują m.in.: w: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Czechach, Słowacji oraz na wszystkich kontynentach świata: USA, Kanadzie, Meksyku, Chile, Australii i Nowej Zelandii.
Przemysław Majewski, franczyzobiorca ERA / "ERA daje swoim partnerom biznesowym fajny mix: z jednej strony jestem samodzielnym przedsiębiorcą, z drugiej łączymy w wielu projektach siły z innymi franczyzobiorcami, mamy wsparcie doświadczonego franczyzodawcy, ciekawe tematy i wyzwania".
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...