Monitory w każdej pizzerii / Wszystkie nowo otwierane lokale Grubego Benka wyposażone są w prezentery led. Te już funkcjonujące sukcesywnie wprowadzają to rozwiązanie w miejsce klasycznych menuboardów.
Wtorek
24.07.2018
Pizzerie Gruby Benek inwestują w nowoczesne technologie. Czy dzięki temu franczyzobiorcy zarobią więcej?
 

Cyfrowe monitory, służące do wyświetlania oferty, aktualnych promocji czy nowości to rozwiązane wprowadzane przez wiele lokali. Zdecydowała się na nie także sieć Gruby Benek, która liczy obecnie 40 pizzerii. W ponad połowie z nich znalazły się już 48-calowe monitory, przystosowane do wielogodzinnego wyświetlania treści.
– System pozwala dostosować wyświetlane treści w zależności od pór dnia i dni tygodnia, pod konkretne grupy klientów, co pozwala optymalizować sprzedaż dań i napojów – mówi Mateusz Szewczyk, prezes sieci Gruby Benek. – Z naszych obserwacji wynika, że wprowadzenie systemu znacząco wspiera bądź nawet zastępuje obsługę lokalu w sugestywnej sprzedaży, w szczególności w oferowaniu promocji i nowości. To nasza odpowiedź na zmieniającą się sytuację na rynku pracy, czyli dużą rotację pracowników i ich mniejsze zaangażowanie w aktywną sprzedaż.

Wszystkie nowo otwierane lokale Grubego Benka wyposażone są w prezentery led. Te już funkcjonujące sukcesywnie wprowadzają to rozwiązanie w miejsce klasycznych menuboardów. Oczywiście zakup i montaż monitorów to dodatkowy wydatek – w zależności od liczby zamontowanych wyświetlaczy koszt waha się od 2 do 8 tys. zł. Jednak franczyzodawca zapewnia, że taka inwestycja się opłaca.
– Szacujemy, że system podnosi sprzedaż w lokalu o nawet 20 proc. – twierdzi Mateusz Szewczyk. – To, co na pewno stanowi naszą przewagę konkurencyjną, to fakt, że nie potrzebujemy zewnętrznego serwisowania i obsługi dla tego systemu, bo jest on dziełem naszych firmowych informatyków.

Inwestycja w pizzerie pod szyldem Gruby Benek zaczyna się od 60 tys. zł. Jej ostateczna wysokość uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać. Wstępna opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł, a franczyzowa opłata miesięczna 1,4 tys. zł.


Ile za pizzerię? / Inwestycja w pizzerie pod szyldem Gruby Benek zaczyna się od 60 tys. zł. Jej ostateczna wysokość uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać.