Nawet w małym mieście / Agencje CUK powstają w miejscowościach liczących już od 5 tys. mieszkańców.
Piątek
12.07.2019
Inwestycja w placówkę CUK Ubezpieczenia nie przekracza 15 tys. zł. Gdzie opłaca się otworzyć multiagencję ubezpieczeniową?
 

CUK Ubezpieczenia od 17 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych. Obecnie sieć liczy 222 placówki franczyzowe. W  połączeniu z naszymi placówkami własnymi mamy w sumie ponad 330 punktów – mówi Monika Grabowska, dyrektor działu rozwoju sieci zewnętrznej multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Sieć multiagencji obejmuje nie tylko duże ośrodki miejskie, ale również niewielkie miasta i miejscowości. Placówki CUK powstają w miejscowościach liczących już od 5 tys. mieszkańców. – W ostatnich latach multiagencje stały się bardzo atrakcyjnym pomysłem na biznes w małych miastach. Niektórzy partnerzy nie poprzestali na jednej placówce, otwierając kolejne przedstawicielstwa w okolicy i tworząc własne mini-regiony – dodaje Monika Grabowska.
Jak podkreśla franczyzodawca, płynny rozwój sieci jest możliwy m.in. dzięki niskiemu progowi finansowemu wejścia do współpracy.
– Na wstępie nie pobieramy żadnej opłaty licencyjnej czy marketingowej od nowego partnera. Jedynym wydatkiem, z jakim musi się liczyć są koszty przystosowania placówki do wymaganych przez nas standardów. Kwota inwestycji w placówkę multiagencji CUK Ubezpieczenia zależy od lokalu, jakim dysponuje przyszły franczyzobiorca i potrzeb aranżacyjnych. Jednak nie przekracza 15 ty. zł. Zawiera się w tym m.in. dostosowanie biura do standardów multiagencji, zakup mebli, oznakowanie świetlne, sprzęt biurowy i pakiet materiałów marketingowych na start – mówi Monika Grabowska.

Przed podpisaniem umowy menedżer regionalny pomaga w ocenie lokalizacji placówki. Partner otrzymuje wsparcie w zakresie aranżacji lokalu i jego oznakowania. Franczyzobiorcy przechodzą także dwutygodniowe, bezpłatne szkolenie produktowo-sprzedażowe w centrali. Mają również możliwość odbycia kilkudniowej praktyki w jednej z placówek, aby w pełni przygotować się do prowadzenia własnej multiagencji. Ponadto, już w trakcie współpracy, franczyzobiorca korzysta ze wszystkich rozwiązań dostępnych w CUK Ubezpieczenia,  od aplikacji do obsługi klienta, po ogólnopolskie kampanie reklamowe czy też wsparcie grafika i działu marketingu.
 W CUK Ubezpieczenia posiadamy również dział wsparcia sprzedaży, który dostępny jest w godzinach pracy placówek. Dzięki temu w skomplikowanych sytuacjach sprzedażowych doradca nigdy nie zostaje sam z problemem klienta i może liczyć na uzyskanie szybkiego wsparcia dodaje Monika Grabowska. 
Oczekiwanie na zwrot z inwestycji średnio trwa rok. Partnerzy zarabiają na prowizji od podpisanych umów, franczyzodawca zapewnia też specjalny system premiowy.


Doświadczona firma / CUK Ubezpieczenia od 17 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych. Obecnie sieć liczy 222 placówki franczyzowe.