Do wyboru, do koloru / Przyszli franczyzobiorcy mają możliwość wyboru modelu współpracy spośród czterech możliwości: Made in G Premium, Made in G Accessories, Made in G Denim, Made in G Fast Fashion.
Sobota
27.07.2019
Violetta Czerkawska salon Made in G prowadzi wspólnie z mężem w Toruniu. Ile trzeba zainwestować w otwarcie sklepu odzieżowego marki premium?
 

Violetta Czerkawska, która od kilku miesięcy prowadzi swój salon Made in G Fast Fashion w Toruniu, bardzo chwali sobie współpracę z GPoland. Jak przyznaje, od zawsze była związana z handlem, a moda była jej wielką pasją. Otwarcie własnego salonu było jedynie kwestią czasu. Salon prowadzi wspólnie z mężem, doświadczonym biznesmenem.  Mąż trafił na markę GPoland w internecie. Wybraliśmy markę odzieżową ze średniej półki, aby ceny dla mieszkańców Torunia były w miarę przystępne. Od rozpoczęcia rozmów z franczyzodawcą do otwarcia salony minęło kilka miesięcy. Wszystko poszło sprawnie i zgodnie z planem – mówi Violetta Czerkawska, franczyzobiorca GPoland.

Franczyzobiorca podkreśla zaangażowanie franczyzodawcy w pomoc na każdym etapie współpracy. Violetta Czerkawska zapewnia, że wyspecjalizowani w konkretnych dziedzinach menedżerowie, doskonale wiedzą, jak profesjonalnie poprowadzić klienta przez wszystkie etapy franczyzy. Franczyzodawca przygotowuje biznesplan, wylicza zyski i straty, pomaga w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji. – Wymagana powierzchnia lokalu to 70-90 m2, tyle potrzeba, aby towar w sklepie mógł być odpowiednio wyeksponowany. Jeśli franczyzobiorca nie ma własnego salonu, to pomagamy w negocjacjach cenowych z galeriami handlowymi lub w wynajmie odpowiedniego miejsca w mieście. Ale i od tego mamy odpowiednich specjalistów. Dział rozwoju w tej kwestii monitoruje rynek, aby nie fundować sobie niepotrzebnych niespodzianek – tłumaczy Monika Szurgot development manager GPoland. 

Violetta Czerkawska bardzo docenia cykl systematycznych szkoleń. Co dwa tygodnie przechodzi szkolenia, natomiast raz w miesiącu może liczyć na wizytę koordynatora sieci Made in G, dzięki któremu jest na bieżąco z nowinkami. – Widzę wielkie zainteresowanie ze strony franczyzodawcy. Nie pozostawia nas samych sobie. Na każde pytanie dostajemy odpowiedź. Szkolenia obejmują wszystkie istotne kwestie: od wystroju salonu po profesjonalną obsługę klienta – dodaje Violetta Czerkawska. Franczyzodawca służy pomocą także na etapie rekrutacji pracowników. Violetta Czerkawska zwraca uwagę, że poprzeczka jest stawiana wysoko.Należy pamiętać, że koncept Made In G to znane i cenione marki. W salonie każdy klient musi być dobrze obsłużony, dlatego tak ważne jest zaangażowanie, wiedza i pasja do mody pracowników sklepu – tłumaczy Czerkawska. 

Przyszli franczyzobiorcy Made in G mają do wyboru cztery modele współpracy: Made in G Premium (ofertę salonów stanowią kolekcje marek premium, m.in.: Emporio Armani, Elisabetta Franchi, Patrizia Pepe, Liu Jo, Twinset,  Laurel czy Pinko); Made in G Accessories (butiki z luksusowymi markami akcesoryjnymi, m.in.: Furla, Coccinelle, Pollini, Calvin Klein, Love Moschino czy Ralph Lauren); Made in G Denim (koncept skupiony na kategorii marek Denim – Casual, m.in.: Tom Tailor, s.Oliver, Rifle Jeans oraz Salsa Jeans) oraz Made in G Fast Fashion (pomysł na salon z ofertą marek z sektora tzw. fast dashion, m.in.: Rinascimento, Imperial, czy  Naf Naf).

A jakie są koszty inwestycji? Te zależą od modelu. Jeśli franczyzobiorca będzie chciał otworzyć sklep monorandowy to musi być przygotowany na inwestycję w wysokości mniej więcej 1 mln zł.. Sieć salonów M in G jest już już niższa w inwestycji. Natomiast otwarcie sklepu M in G Premium i Accessories to wydatek co najmniej 500 tys. zł. Fast Fashion i koncept Denim 300 tys. zł.


Violetta Czerkawska, franczyzobiorczyni GPoland z Torunia / "Widzę wielkie zainteresowanie ze strony franczyzodawcy. Nie pozostawia nas samych sobie. Na każde pytanie dostajemy odpowiedź. Szkolenia obejmują wszystkie istotne kwestię".

POPULARNE NA FORUM

Sklep odzieżowy w mniejszym mieście

Moim zdaniem jest to bardzo niejednoznaczna inwestycja poniewaz czesto w malych miastach nie ma sklepów odziezowych z drugiej strony ludzie lubia jezdzic do wiekszych miast np...

48 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Jak masz plan na swój sklep internetowy, a przede wszystkim pieniążki i wiedzę z tego zakresu, to pewnie że warto.

33 wypowiedzi
ostatnia 29.07.2019
Top Secret

No to fakt, tylko potem tragicznie wygląda jak są rozmiary od 34 do 46 i wieszaki ledwo mieszczą się ...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.05.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

jak masz na to fajny pomysł to warto

33 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2019
Moodo - czy warto inwestować?

w mieście 10 tys jakoś hula juz rok , jestem pracownikiem, i myślę o otwarciu w miescie 30 tys

86 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2019
GPoland

Dzień Dobry, Szukam właścicieli sklepów, które współpracują lub współpracowały z GPoland. Jakie doświadczenia ze współpracy? Czy możecie się podzielić?

1 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Również bardzo bym prosila o wiecej informacji na temat współpracy z firmą Esotiq, będę wdzieczna Mój e-mail martusia5465@gmail.com

26 wypowiedzi
ostatnia 04.02.2019
Emporio Armani czy Armani Exchange który sklep się opłaca?

Witam czy ktoś z Państwa już otworzył sklep z tą marka ? Która marka się opłaca i jak wyglada franczyzna z tą marka?

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2019