Do wyboru, do koloru / Przyszli franczyzobiorcy mają możliwość wyboru modelu współpracy spośród czterech możliwości: Made in G Premium, Made in G Accessories, Made in G Denim, Made in G Fast Fashion.
Sobota
27.07.2019
Violetta Czerkawska salon Made in G prowadzi wspólnie z mężem w Toruniu. Ile trzeba zainwestować w otwarcie sklepu odzieżowego marki premium?
 

Violetta Czerkawska, która od kilku miesięcy prowadzi swój salon Made in G Fast Fashion w Toruniu, bardzo chwali sobie współpracę z GPoland. Jak przyznaje, od zawsze była związana z handlem, a moda była jej wielką pasją. Otwarcie własnego salonu było jedynie kwestią czasu. Salon prowadzi wspólnie z mężem, doświadczonym biznesmenem.  Mąż trafił na markę GPoland w internecie. Wybraliśmy markę odzieżową ze średniej półki, aby ceny dla mieszkańców Torunia były w miarę przystępne. Od rozpoczęcia rozmów z franczyzodawcą do otwarcia salony minęło kilka miesięcy. Wszystko poszło sprawnie i zgodnie z planem – mówi Violetta Czerkawska, franczyzobiorca GPoland.

Franczyzobiorca podkreśla zaangażowanie franczyzodawcy w pomoc na każdym etapie współpracy. Violetta Czerkawska zapewnia, że wyspecjalizowani w konkretnych dziedzinach menedżerowie, doskonale wiedzą, jak profesjonalnie poprowadzić klienta przez wszystkie etapy franczyzy. Franczyzodawca przygotowuje biznesplan, wylicza zyski i straty, pomaga w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji. – Wymagana powierzchnia lokalu to 70-90 m2, tyle potrzeba, aby towar w sklepie mógł być odpowiednio wyeksponowany. Jeśli franczyzobiorca nie ma własnego salonu, to pomagamy w negocjacjach cenowych z galeriami handlowymi lub w wynajmie odpowiedniego miejsca w mieście. Ale i od tego mamy odpowiednich specjalistów. Dział rozwoju w tej kwestii monitoruje rynek, aby nie fundować sobie niepotrzebnych niespodzianek – tłumaczy Monika Szurgot development manager GPoland. 

Violetta Czerkawska bardzo docenia cykl systematycznych szkoleń. Co dwa tygodnie przechodzi szkolenia, natomiast raz w miesiącu może liczyć na wizytę koordynatora sieci Made in G, dzięki któremu jest na bieżąco z nowinkami. – Widzę wielkie zainteresowanie ze strony franczyzodawcy. Nie pozostawia nas samych sobie. Na każde pytanie dostajemy odpowiedź. Szkolenia obejmują wszystkie istotne kwestie: od wystroju salonu po profesjonalną obsługę klienta – dodaje Violetta Czerkawska. Franczyzodawca służy pomocą także na etapie rekrutacji pracowników. Violetta Czerkawska zwraca uwagę, że poprzeczka jest stawiana wysoko.Należy pamiętać, że koncept Made In G to znane i cenione marki. W salonie każdy klient musi być dobrze obsłużony, dlatego tak ważne jest zaangażowanie, wiedza i pasja do mody pracowników sklepu – tłumaczy Czerkawska. 

Przyszli franczyzobiorcy Made in G mają do wyboru cztery modele współpracy: Made in G Premium (ofertę salonów stanowią kolekcje marek premium, m.in.: Emporio Armani, Elisabetta Franchi, Patrizia Pepe, Liu Jo, Twinset,  Laurel czy Pinko); Made in G Accessories (butiki z luksusowymi markami akcesoryjnymi, m.in.: Furla, Coccinelle, Pollini, Calvin Klein, Love Moschino czy Ralph Lauren); Made in G Denim (koncept skupiony na kategorii marek Denim – Casual, m.in.: Tom Tailor, s.Oliver, Rifle Jeans oraz Salsa Jeans) oraz Made in G Fast Fashion (pomysł na salon z ofertą marek z sektora tzw. fast dashion, m.in.: Rinascimento, Imperial, czy  Naf Naf).

A jakie są koszty inwestycji? Te zależą od modelu. Jeśli franczyzobiorca będzie chciał otworzyć sklep monorandowy to musi być przygotowany na inwestycję w wysokości mniej więcej 1 mln zł.. Sieć salonów M in G jest już już niższa w inwestycji. Natomiast otwarcie sklepu M in G Premium i Accessories to wydatek co najmniej 500 tys. zł. Fast Fashion i koncept Denim 300 tys. zł.


Violetta Czerkawska, franczyzobiorczyni GPoland z Torunia / "Widzę wielkie zainteresowanie ze strony franczyzodawcy. Nie pozostawia nas samych sobie. Na każde pytanie dostajemy odpowiedź. Szkolenia obejmują wszystkie istotne kwestię".

POPULARNE NA FORUM

Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Jeśli czujesz się w tym dobrze, masz sprecyzowany plan i wiesz, jak to zrobić — dlaczego nie! Jeśli natomiast nie do końca wiesz, a z pytań wnioskuję, że chyba tak...

34 wypowiedzi
ostatnia 27.07.2020
Sklep Medicine oraz ich okropne zachowanie względem klienta

Nie spotkałam się nigdy z takim postępowaniem. Co konkretnie było przyczyną odmowy?

4 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2020
Cropp Town w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Podbijam pytanie i czy to dobry moment zeby wchodzic w taki biznes czy lepiej w gastronimie na przyklad, bo ludzie czescie jedza niz ciuchy kupują?

3 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2020
Moodo - czy warto inwestować?

Co mysliucie o tym w miescie 65 tyś mieszkancow? Mysle nad tym, bo to w miare proste lub mysle o jakiejs prostej gastronmii. Co polecacie?

88 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2020
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Po co jest to forum? Czlowiek zadaje normalne pytanie, a tu Pan Barabasz jakis samozwacznczy szeryf mody luksusowej po jednym wpisie stwierdza "nie masz zielonego pojecia" i w...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2020
Okazja - outlet odzieżowy

Ostatni wpis z 2013, a data z tego roku? oc co tutaj chodzi? Ktos usunal ostatni wpis z: 29.05.2020 WTF?

43 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2020
Moodo- czy warto ?

Czy opłaca się współpraca na zasadzie franczyzy z moodo? Czy ktoś współpracuje i mógł by się podzielić opinią czy warto inwestować?

1 wypowiedzi
ostatnia 06.04.2020
Moodo - czy warto inwestować?

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć kto współpracuje z moodo na zasadach franczyzy ? Jaki jest koszt inwestycji, jak układa się współpraca i czy się opłaca

88 wypowiedzi
ostatnia 06.04.2020