Pizzerie w nowych lokalizacjach
Wasilków, Łódź i Legnica – w tych miastach w ciągu ostatnich trzech miesięcy otwarte zostały nowe pizzerie marki New York Pizza Department. Największa, bo aż 200-metrowa, powstała w Legnicy.
– Sporą część, bo aż 60 metrów, zajmuje profesjonalny plac zabaw, m.in. z basenami kulkowymi, zjeżdżalniami – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department. – Jest też monitorowany, dzięki czemu rodzice mogą spokojnie siedzieć przy stolikach i obserwować dzieci na obrazach z kamer.
Marka ma teraz bardzo intensywny okres. Właśnie otwiera (22 sierpnia) swój pierwszy lokal w galerii handlowej, także we franczyzie. Pizzeria powstaje w food courcie Galerii Tęcza w Kaliszu.
– Znaleźliśmy lokal przystosowany już do potrzeb gastronomii, ze wszystkimi przyłączami i instalacjami, co pozwoliło zminimalizować koszty inwestycji – dodaje Tomasz Jench.
Na ten rok franczyzodawca ma jeszcze dużo planów. Podpisał umowy na kolejne osiem lokali: w Łodzi, w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Krotoszynie, Gorzowie Wielkopolskim, Szczecinie i Sopocie.
– Zakładamy, że wszystkie otwarcie uda się zrealizować w tym roku – informuje Tomasz Jench. – Dzięki temu mocno przekroczymy liczbę 30 lokali.
Marka proponuje franczyzobiorcom cztery formaty lokali. Pierwszy z nich to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal bez konsumpcji na miejscu, realizujący zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym. Trzecia opcja, New York Pizza Department by Night, jest przeznaczona dla franczyzobiorców, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie. Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł dla lokalu z salą konsumpcyjną. Ostatni z formatów, NYPD Express mini, jest natomiast propozycją ze znacznie obniżoną kwotą inwestycji. To lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedną komorę, a gdy biznes się rozwinie, dołączać kolejne. Podobnie sukcesywnie można rozbudowywać np. stanowisko pracy pizzera. Szacowana przez licencjodawcę minimalna kwota inwestycji to 25 tys. zł netto.
W każdym z formatów opłata wstępna wynosi 5 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa w trzech pierwszych formatach to 1 tys. zł, a w wersji Express Mini 800 zł.
Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalizacji, wspiera też licencjobiorców na etapie projektowania budynku i wystroju wnętrza, pomaga uzyskać certyfikaty i pozwolenia od sanepidu. Przekazuje wszystkie receptury na dania i wynegocjowane warunki współpracy z takimi portalami, jak Pyszne.pl i Pizzaportal.pl. Organizuje też dla licencjodawców trzydniowe szkolenie w centrali NYPD i prawie tygodniowy kurs na miejscu, w nowym lokalu, dla jego personelu.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali