Interes dla lubiących modę

Doświadczenie mile widziane / Jak zaznacza franczyzodawca o współpracy z marką może myśleć każdy, kto ma chęć lub doświadczenie w prowadzeniu sklepu.
Sobota
26.10.2019
Franczyzodawca Cipo & Baxx planuje pozyskać nowych partnerów głównie z Katowic, Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia i Trójmiasta.
 

Oferta sklepów Cipo & Baxx skierowana jest zarówno do młodzieży, jak i do osób po 40 roku życia. Choć kolekcje są dość odważne, to w asortymencie znajdują się także modele bardziej klasyczne. – Kolekcje Cip & Baxx zawsze różniły się od tych dostępnych w innych sieciówkach, odważnym stylem i innowacyjnymi wzorami. Dodatkowo bardzo dobra jakość odzieży przyciąga stałych klientów, co pozwala nam na utrzymanie dobrej pozycji na rynku odzieżowym – mówi Agnieszka Celik, menedżer marki Cipo & Baxx. 

Obecnie sieć liczy 60 salonów partnerskich. Jak zaznacza franczyzodawca o współpracy z marką może myśleć każdy, kto ma chęć lub doświadczenie w prowadzeniu sklepu, zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.

Lokal idealny czyli jaki? 

Optymalna powierzchnia lokalu na sklep marki powinna wynosić od 80 do 100 m2.  Agnieszka Celik zwraca, uwagę, że lokal jest aranżowany i wyposażany zgodnie z projektem marki. Franczyzodawca szacuje, że średnio na zatowarowanie sklepu 60 m2 należy przeznaczyć ok. 50 tys. zł. 

Lokal powinien znajdować się w centrum handlowym lub przy głównej ulicy. – Mamy stały kontakt z centrami handlowymi, pomagamy w znalezieniu lokali. Zaopatrujemy salony  bezpłatnie w materiały reklamowe: szyld, wieszaki na odzież, zasłony do przebieralni, loga, plakaty. Gwarantujemy stałą dostępność towarów przeznaczonych na promocję w atrakcyjnych cenach – tłumaczy Agnieszka Celik. 

A po jakim czasie można liczyć na zwrot z inwestycji? Franczyzodawca zapewnia, że już po roku, choć przestrzega, że jest to uzależnione od wielkości miasta, lokalizacji sklepu, zdolności manedżerskich właściciela i jego zaangażowania w prowadzenie sklepu.


Marka stawia na rozwój / Obecnie sieć Cipo & Baxx liczy 60 salonów partnerskich.