Jak PZU radzi sobie z epidemią?

Lokal na biznes / Placówki PZU mają minimum 15 m kw. powierzchni.
Środa
29.04.2020
Franczyzodawca PZU w dobie epidemii koronawirusa wdrożył rozwiązania, które mają zapewnić bezpieczeństwo biznesowe partnerów.
 

Franczyzodawca PZU w dobie epidemii koronawirusa, skupił się na zapewnieniu swoim partnerom alternatywnych możliwości pracy.
– Wprowadziliśmy możliwość zdalnego zawierania ubezpieczeń, zarówno z klientami biznesowymi, jak i z klientami indywidualnymi. Ogromnym wsparciem są wdrożone już wcześniej narzędzia Feniks, mojePZU, jak i wprowadzone awaryjnie procesy zdalne, które pozwalają naszym agentom na utrzymanie kontaktu z klientami, zarówno w zakresie wznowień, jak i odpowiedzi na nowe potrzeby ubezpieczeniowe klientów – mówi Jakub Gorayski, kierownik zespołu zarządzania siecią placówek agencyjnych PZU. 

W otwartych biurach wstawiono ochronne szyby pleksi, płyny dezynfekujące, maseczki i rękawiczki jednorazowe.
Przygotowaliśmy też zestaw rozwiązań, które pomogą w stabilizacji dochodów oraz zwiększenia bezpieczeństwa biznesowego naszych partnerów. Modyfikujemy programy motywacyjne i premiowe, które uwzględniają obecną sytuację. Wprowadzamy również specjalną akcję aktywnościową, dzięki której będzie można zdobyć dofinansowanie nawet do kilku tysięcy złotych miesięcznie, co w obecnej sytuacji będzie realnym wsparciem dla naszej sieci sprzedaży – dodaje Jakub Gorayski.

Współpraca z PZU

Jak zaznacza franczyzodawca, kandydat na agenta ubezpieczeniowego powinien mieć wykształcenie przynajmniej średnie i legitymować się zaświadczeniem o niekaralności. Istotną kwestią jest również doświadczenie w prowadzeniu firmy, a najlepiej w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. W chwili otwarcia biura, franczyzobiorca musi być przygotowany także na zatrudnienie minimum jednego pracownika.

Oczywiście, wymagane jest również posiadanie zaplecza finansowego, które umożliwi otwarcie placówki. Franczyzodawca nie podaje konkretnej kwoty, ponieważ ta zależy od wynajmowanego lokalu i tego jak dużego remontu on wymaga oraz zakupu sprzętu IT. Jakub Gorayski zaznacza, że PZU nie pobiera opłat licencyjnych.
–  Każdy agent PZU ma możliwość otwarcia i prowadzenia własnego biura pod szyldem PZU. Wystarczy mieć własny lub wynajęty lokal. Kolejnym etapem jest jego przygotowanie zgodnie z naszymi standardami: białe ściany, podłoga w stonowanych kolorach, nawierzchnia w dobrym stanie, jasne oświetlenie. W sytuacji gdy lokal nie wymaga remontu, agent nie ponosi na starcie żadnych dodatkowych kosztów – mówi Jakub Gorayski.

Franczyzodawca szuka partnerów zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.
Chcemy być dostępni dla naszych klientów wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione biznesowo i lokalizacyjnie – dodaje Jakub Gorayski.

Agenci PZU samodzielnie poszukują lokalu, ale mogą liczyć na wsparcie franczyzodawcy w tym zakresie, zarówno kierownika sprzedaży jak i lokalnego koordynatora.
Powierzchnia lokalu uzależniona jest od standardu otwieranego biura i potencjału miejsca. Akceptujemy lokale od 15 m2 – tłumaczy Jakub Gorayski.

A co oferuje franczyzodawca partnerom w ramach pakietu?
Pomoc i wsparcie merytoryczne, od przygotowania projektu aranżacji wnętrza biura oraz wizualizacji zewnętrznej, przez szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta i specyfiki pracy w biurze, po oznakowanie zewnętrzne i wyposażenie w nowoczesny zestaw mebli, które przekazujemy agentowi na własność. Ponadto dostęp do bezpłatnych materiałów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie obecności w Internecie – mówi Jakub Gorayski.

Sieć PZU obecnie liczy 1524 placówek franczyzowych.

WIZYTÓWKA PZU

PZU to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce.

  • 1524 placówek franczyzowych;
  • powierzchnia lokalu wynosi od 15 m2;

Absolutne minimum / Franczyzobiorca PZU powinien mieć przynajmniej średnie wykształcenie i legitymować się zaświadczeniem o niekaralności.