Bistro z burgerami
Meet & Fit – Slow Food to sieć punktów gastronomicznych typu bistro. W ich menu znajdują się burgery z grillowaną wołowiną, drobiowe oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno. Obecnie sieć liczy 13 lokali. Najnowszy został otwarty w Poznaniu.
To drugi lokal marki w tym mieście.
– W Poznaniu z marką Meet & Fit jesteśmy obecni już od 2014 roku na poznańskim Szczepankowie. Teraz przyszedł czas na centrum miasta – mówi Łukasz Błażejewski, franczyzodawca Meet&Fit.
Lokal ma powierzchnię 55 m2 i może pomieścić jednorazowo 20 osób. Przynależy też do niego strefa dedykowana pod ogródki letnie, wyznaczona przez urząd miasta, gdzie celowo zrezygnowano z części miejsc parkingowych, aby wspomóc rozwój gastronomii w tej części miasta.
Wydatki na starcie
Franczyzodawca Meet&Fit szuka franczyzobiorców w miastach liczących od 20 tys. mieszkańców. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food muszą liczyć się z inwestycją około 60-100 tys. zł netto, w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub na kredyt, co obniży wydatki inwestycyjne. Jednorazowa opłata wstępna wynosi 3 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa liczona jest w procentach od obrotu netto.
Franczyzobiorca potrzebuje lokalu w centrum miasta, na dużym osiedlu albo w galerii handlowej. Minimalna powierzchnia to 50 m2, a najlepiej 70-80 m2 (w strefie food court 35-45 m2). Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalizacji, koordynuje przygotowanie projektu technologicznego, oferuje wsparcie w czasie remontu i adaptacji.
– Wspólnie z licencjobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności – dodaje Łukasz Błażejewski. – W bieżącym funkcjonowaniu wspiera naszych partnerów przypisany im opiekun.
WIZYTÓWKA MEET & FIT
Sieć lokali typu bistro.
- 13 placówek
- inwestycja 60-100 tys. zł

ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali