Z przygotowanego na zlecenie Grupy Muszkieterów raportu „Przedsiębiorczość po polsku. Jak zmienia się nasze podejście do pracy na własny rachunek?” wynika, że blisko 70% respondentów rozważało założenie własnej działalności gospodarczej. Jednocześnie aż 82 % uczestników badania uważa, że prowadzenie własnej działalności jest trudne. - Osoby objęte badaniem zdają sobie sprawę z czekających na przedsiębiorców wyzwań, które mogą stanowić barierę w uruchomieniu własnego biznesu. W takiej sytuacji rozwiązaniem jest model współpracy oparty o franczyzę, która zapewnia wsparcie i know-how – mówi Bartłomiej Tarłowski, Kierownik ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.
Uruchomienie swojego biznesu lub zmiana branży prowadzenia działalności gospodarczej, to scenariusze rozpatrywane przez aktywnych zawodowo i biznesowo. Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom, Grupa Muszkieterów organizuje internetowy, bezpłatny webinar, w którego trakcie szczegółowo przedstawimy zasady współpracy w ramach franczyzy Intermarché (supermarkety spożywcze).
25 listopada 2021r.
godz. 18.00
W TRAKCIE WEBINARU ODPOWIEMY NA PYTANIA
- Jak wykonać pierwszy krok do otwarcia własnego biznesu pod marką Intermarché?
- Jaką przewagę oferuje Intermarché nad innymi systemami franczyzowymi?
- W jaki sposób prowadząc własny sklep spożywczy, można przyłączyć się do Intermarché?
- Jakiego wsparcia Grupa udziela swoim franczyzobiorcom?
- Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy Muszkieterów?
- Czym charakteryzuje się sieć Intermarché?
KTO ZABIERZE GŁOS?
Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele Działu Franczyzy oraz Franczyzobiorcy, którzy prowadzą już własne sklepy i podzielą się swoimi doświadczeniami.
PODSTAWOWE WYMAGANIA dla FRANCZYZOBIORCY:
- minimalny wkład własny: 400 tys. zł,
- posiadanie cech przedsiębiorcy oraz ogólnych kompetencji biznesowych,
- gotowość do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa,
- ukończenie 4,5 miesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego,
- gotowość do ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania,
- akceptacja umowy gwarantującej przedsiębiorcy 10-letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania, wypełnij poniższy formularz i zapisz się na bezpłatny webinar, który odbędzie się 25 listopada o godz. 18.00. W odpowiedzi otrzymasz plan spotkania oraz link aktywacyjny umożliwiający w nim udział.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Największe marki rynku spożywczego pojawią się w Pałacu Kultury i Nauki 19-21 października, na tegorocznych Targach Franczyza.
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wystarczyło 10 lat działalności na rynku, by Sweet Gallery otworzyła 800 punktów i zajęła w ten sposób 20 proc. rynku gastronomicznego w segmencie outdoor.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)
Franczyza, która daje niezależność
No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....
Poznaj franczyzę Intermarché
Wow Szanowna Redakcja zdaję się kontynuować wspieranie przestępczości zorganizowanej. Polecam jutrzejszy program Anity Gargas. Jakie będzie stanowisko POF? Mydlenie oczu...
Empik - jakieś doświadczenia?
Czy ktoś ma aktualną wiedzę w temacie prowadzenia salonu partnerskiego Empiku ?