Otwieramy outlet meblowy
Pomysł na Big Sale Home narodził się w pandemii.
– Po pierwsze z zamiłowania do dekoracji wnętrz. Po drugie, w pandemii branża meblowa mocno się rozwinęła, wzrosło zapotrzebowanie na ten asortyment – mówi Paulina Maciejewska z Big Sale Home.
Big Sale Home to outlet meblowy. Są w nim różne marki i kategorie meblowe, a oprócz tego artykuły dekoracyjne.
– Mamy zarówno meble kategorii A, jak i B, czyli z małymi uszkodzeniami, które można łatwo usunąć. Ceny są o minimum 30 proc. niższe od sklepowych – podkreśla Paulina Maciejewska. – Klienci szukają dziś okazji, a dodatkowo musimy konkurować z internetem.
Ustawny lokal
Pierwszy salon Big Sale Home powstał w Wysokiej pod Wrocławiem. Od kilku miesięcy działa też sklep franczyzowy w podwarszawskim Piasecznie. Marka ma również punkty partnerskie, które zaopatrują się w niej jako w hurtowni. Sklepy partnerskie działają pod własnymi szyldami, natomiast franczyzowe otwierają się pod marką Big sale Home.
Big Sale Home chce otwierać salony w dużych miastach, od 200 tys. mieszkańców.
– Lub w miastach takich właśnie jak Piaseczno, satelitach dużych aglomeracji – wyjaśnia Paulina Maciejewska.
Sklep powinien mieć powierzchnię min. 300 m2. Lokalu można szukać np. w hali magazynowej. Przede wszystkim powinien jednak być ustawny – czyli mieć kształt prostokąta, a nie kwadratu, bo taka powierzchnia pomieści więcej aranżacji i produktów.
– Doradzamy w wyborze lokalu, a jeśli jest taka potrzeba to także w zaaranżowaniu ekspozycji – mówi Paulina Maciejewska.
Franczyzobiorca powinien pomalować lokal, położyć podłogę (np. wykładzinę), kupić kasę fiskalną i drukarkę. Zatowarowanie sklepu o powierzchni 300 m2 to koszt od 50 tys. zł. Kolejne zatowarowania odbywają się według potrzeb. Franczyzobiorcy – wybierają je z pliku z pełną ofertą, jaki otrzymują od franczyzodawcy. Franczyzodawca zapewnia im również szkolenia sprzedażowe, szkolenia z zakresu przygotowywania ekspozycji.
Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.
WIZYTÓWKA BIG SALE HOME
Outlety meblowe.
- 1 sklep własny, 1 franczyzowy
- zatowarowanie od 50 tys. zł
- lokal min. 300 m2
Doradzamy w wyborze lokalu, a jeśli jest taka potrzeba to także w zaaranżowaniu ekspozycji – mówi Paulina Maciejewska.
Franczyzobiorca powinien pomalować lokal, położyć podłogę (np. wykładzinę), kupić kasę fiskalną i drukarkę. Zatowarowanie sklepu o powierzchni 300 m2 to koszt od 50 tys. zł. Kolejne zatowarowania odbywają się według potrzeb. Franczyzobiorcy – wybierają je z pliku z pełną ofertą, jaki otrzymują od franczyzodawcy. Franczyzodawca zapewnia im również szkolenia sprzedażowe, szkolenia z zakresu przygotowywania ekspozycji.
Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.
WIZYTÓWKA BIG SALE HOME
Outlety meblowe.
- 1 sklep własny, 1 franczyzowy
- zatowarowanie od 50 tys. zł
- lokal min. 300 m2

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?
– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.