Otwieramy outlet meblowy

Asortyment outletowy / W sklepach Big Sale Homesą w nim różne marki i kategorie meblowe, a oprócz tego artykuły dekoracyjne.
Piątek
07.01.2022
Outlet meblowy pod marką Big Sale Home to pomysł na biznes w dużym mieście. Jak go otworzyć?
 

Pomysł na Big Sale Home narodził się w pandemii.

– Po pierwsze z zamiłowania do dekoracji wnętrz. Po drugie, w pandemii branża meblowa mocno się rozwinęła, wzrosło zapotrzebowanie na ten asortyment – mówi Paulina Maciejewska z Big Sale Home.

Big Sale Home to outlet meblowy. Są w nim różne marki i kategorie meblowe, a oprócz tego artykuły dekoracyjne.

– Mamy zarówno meble kategorii A, jak i B, czyli z małymi uszkodzeniami, które można łatwo usunąć. Ceny są o minimum 30 proc. niższe od sklepowych – podkreśla Paulina Maciejewska. – Klienci szukają dziś okazji, a dodatkowo musimy konkurować z internetem.

Ustawny lokal

Pierwszy salon Big Sale Home powstał w Wysokiej pod Wrocławiem. Od kilku miesięcy działa też sklep franczyzowy w podwarszawskim Piasecznie. Marka ma również punkty partnerskie, które zaopatrują się w niej jako w hurtowni. Sklepy partnerskie działają pod własnymi szyldami, natomiast franczyzowe otwierają się pod marką Big sale Home.

Big Sale Home chce otwierać salony w dużych miastach, od 200 tys. mieszkańców.

– Lub w miastach takich właśnie jak Piaseczno, satelitach dużych aglomeracji – wyjaśnia Paulina Maciejewska.

Sklep powinien mieć powierzchnię min. 300 m2. Lokalu można szukać np. w hali magazynowej. Przede wszystkim powinien jednak być ustawny – czyli mieć kształt prostokąta, a nie kwadratu, bo taka powierzchnia pomieści więcej aranżacji i produktów.

– Doradzamy w wyborze lokalu, a jeśli jest taka potrzeba to także w zaaranżowaniu ekspozycji – mówi Paulina Maciejewska.

Franczyzobiorca powinien pomalować lokal, położyć podłogę (np. wykładzinę), kupić kasę fiskalną i drukarkę. Zatowarowanie sklepu o powierzchni 300 m2 to koszt od 50 tys. zł. Kolejne zatowarowania odbywają się według potrzeb. Franczyzobiorcy – wybierają je z pliku z pełną ofertą, jaki otrzymują od franczyzodawcy. Franczyzodawca zapewnia im również szkolenia sprzedażowe, szkolenia z zakresu przygotowywania ekspozycji.

Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.

 

WIZYTÓWKA BIG SALE HOME

Outlety meblowe.

  • 1 sklep własny, 1 franczyzowy
  • zatowarowanie od 50 tys.
  • lokal min. 300 m2

 Doradzamy w wyborze lokalu, a jeśli jest taka potrzeba to także w zaaranżowaniu ekspozycji – mówi Paulina Maciejewska.

Franczyzobiorca powinien pomalować lokal, położyć podłogę (np. wykładzinę), kupić kasę fiskalną i drukarkę. Zatowarowanie sklepu o powierzchni 300 m2 to koszt od 50 tys. zł. Kolejne zatowarowania odbywają się według potrzeb. Franczyzobiorcy – wybierają je z pliku z pełną ofertą, jaki otrzymują od franczyzodawcy. Franczyzodawca zapewnia im również szkolenia sprzedażowe, szkolenia z zakresu przygotowywania ekspozycji.

Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.

 

WIZYTÓWKA BIG SALE HOME

Outlety meblowe.

  • 1 sklep własny, 1 franczyzowy
  • zatowarowanie od 50 tys.
  • lokal min. 300 m2

Sieć w budowie / Pierwszy salon Big Sale Home powstał w Wysokiej pod Wrocławiem.