Yasumi rośnie w niepewnych czasach
Zofia Badyłek, założycielka marki Yasumi i wiceprezes zarządu tej firmy, przekonuje, że branża kosmetyczna ma się dzisiaj dobrze.
- Kobiety dbają o siebie, potrzebują relaksu i chętnie korzystają z zabiegów. Grafik w naszych instytutach jest zapełniony – mówi Zofia Badyłek.
Trudne czasy
Przyznaje jednak, że sytuacja w gospodarce i wojna w Ukrainie nie wpływa dobrze na biznes.
- Wszystko, co dzisiaj kupujemy, jest dużo droższe. Wyższe koszty ponoszą zatem także nasi partnerzy. Wszyscy jednak jesteśmy świadomi tego, jaka jest sytuacja. Nie mamy na to wpływu, pracujemy dalej. Pomaga nam to, że klienci znają naszą markę i mają do niej zaufanie – mówi Zofia Badyłek.
Ponadto widać, że pomimo trudnych czasów coraz więcej osób potrzebuje dzisiaj wytchnienia i relaksu. Muszą się zregenerować i zadbać o siebie.
- Dlatego klientów nam przybywa. Jest to więc dobry czas na franczyzę Yasumi. Mamy w ofercie mnóstwo terapii, które poprawiają urodę, a przy okazji są relaksujące. To one cieszą się ogromnym zainteresowaniem – mówi Zofia Badyłek.
Bieżący rok dla firmy zapowiada się dobrze. Do wakacji otworzy się 12-13 instytutów. W planach są kolejne.
Yasumi to sieć salonów beauty, która zapewnia nie tylko innowacyjne zabiegi czy japońskie rytuały kosmetyczne dbające o urodę, szeroką gamę kosmetyków inspirowanych krajem kwitnącej wiśni, ale również relaks, odpoczynek, ukojenie ciała i duszy. Aby prowadzić biznes pod tym szyldem nie trzeba być kosmetologiem. Franczyzodawca zadba o wyszkolenie kadry. Wystarczy lubić pracę z ludźmi i potrafić nimi zarządzać. Ważne jest także zainteresowanie światem beauty i SPA.
Trzy programy
Potencjalni partnerzy mają do wyboru trzy programy: Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, Yasumi Epil oraz Yasumi Beauty Point. Najczęściej wybierany jest ten pierwszy. Sprawdza się zarówno w dużych jak i mniejszych miastach. Oferuje najszerszy zakres zabiegów, włącznie z zakresu medycyny estetycznej, która jest coraz bardziej popularna i korzystają z niej klienci niezależnie od wielkości miejscowości. Kwota inwestycji w tym wypadku wynosi 250 tys. zł netto. Lokal powinien mieć co najmniej 100 mkw, a opłata marketingowa to 300 zł miesięcznie.
Yasumi Epil też sprawdza się w większych i mniejszych mistach. Tutaj wiodącą usługą jest depilacja. Oprócz depilacji inwestor może oferować inne zabiegi z wyjątkiem tych związanych z medycyną estetyczną. Kwota inwestycji wynosi minimum 155 tys. zł netto, a lokal musi mieć minimum 80 mkw. Natomiast opłaty to 300 zł miesięcznie na marketing i 1 proc. od obrotu w pierwszym roku. W kolejnych opłata rośnie o 1 proc. i kończy się na 5 proc.
Z kolei Yasumi Beauty Point to rozwiązanie dla miast do 40 tys. mieszkańców. Oferta zabiegowa opiera się na pielęgnacji ciała, twarzy dłoni i stóp. Kwota inwestycji wynosi minimum 95 tys. zł netto, a lokal i opłaty są podobne jak w przypadku Yasumi Epil.
W tej chwili w sieci Yasumi działa 116 gabinetów.
- Dbamy o to, żeby salony sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie znajdowały się zbyt blisko siebie. Widzimy jeszcze spory potencjał we wschodnich rejonach kraju – mówi Zofia Badyłek.
WIZYTÓWKA YASUMI
Sieć gabinetów kosmetycznych.
- 116 placówek
- inwestycja ok. 250 tys. zł w Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, 155 tys. zł w Yasumi Epil i 95 tys. zł w Yasumi Beauty Point


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Własna pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Warto jednak zajmować się produkcją pieczarek w większej liczbie pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Od początku roku w ramach współpracy z siecią Żabka swoje biznesy otworzyło kilkuset nowych franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.
Manicure "pod ręką"
bez przesady