Moda na CBD
Według ekspertów, w najbliższych latach Polska może być jednym z najszybciej rozwijających się rynków konopnych na świecie. Raport „The Poland Cannabis White Paper” przewiduje, że sprzedaż produktów konopnych nad Wisłą może w 2028 roku osiągnąć poziom nawet 2 mld euro.
Ten trend postanowił wykorzystać Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, tworząc markę Aurati Hemp.
– Polacy coraz bardziej przywiązują wagę do tego co jedzą, jakich kosmetyków używają, poszukują zdrowszych zamienników marketowych produktów. Właśnie z myślą o osobach ceniących sobie zdrowe alternatywy stworzyliśmy brand, jakim jest Aurati Hemp – wyjaśnia Wojciech Goduński. – W wyniku przeprowadzonej analizy potrzeb konsumenckich doszliśmy do wniosku, że produkty konopne są najbardziej pożądanymi w kategorii zdrowy styl życia. Kannabidiol czyli CBD ma bardzo szerokie zastosowanie w odżywianiu oraz wspieraniu pracy całego organizmu. Obserwujemy trendy i widzimy, że obecnie jest to jeden z najlepszych pomysłów na biznes.
Sieć dystrybucji
W ofercie Aurati Hemp są olejki, produkty dla zwierząt, kosmetyki, waporyzatory oraz produkty spożywcze. Są produkowane specjalnie na potrzeby marki, przez producenta posiadającego własne, polskie uprawy konopi oraz laboratorium potwierdzające jakość produktów odpowiednimi certyfikatami. Asortyment jest dostępny w sklepie internetowym, ale Aurati Hemp chce też zbudować ogólnopolską sieć dystrybucji – jednak nie poprzez sklepy z własnym szyldem, ale wychodząc z ofertą do właścicieli różnego rodzaju biznesów.
– Produkty mają szeroką grupę docelową. Asortyment Aurati Hemp doskonale sprawdzi się m.in. w miejscach takich jak: gabinet lekarski, sklep zielarski, apteka, siłownie, kluby fitness, studio urody lub tatuażu, gabinety weterynaryjne, gastronomii – wylicza Wojciech Goduński. – Dystrybutor kupuje od nas towar i zarabia na marży od sprzedaży, uzależnionej od wybranego progu zakupowego. Od naszych dystrybutorów nie wymagamy wyłączności na produkty z tej samej kategorii.
Zdaniem Wojciecha Goduńskiego, produkty konopne to przyszłość handlu.
– Konopie mają ogromny potencjał w niemal każdym obszarze tj. medycyna, żywienie, kosmetologia, weterynaria, sport itd. To co obecnie można zaoferować klientowi, to tylko wierzchołek góry lodowej. Polska tak naprawdę dopiero otwiera się na konopie i cały czas poszerza się oferta, wprowadzana na rynek – uważa właściciel marki Aurati Hemp.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.
Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.
Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Platforma Tribeware to inteligentny pośrednik między menedżerem a pracownikami. Wskazuje im drogę do przyjętych celów, nagradza za wykonane zadania i wylicza, co udało się dzięki nim zyskać.
Robert Podleś, właściciel firmy Cobi, zaczynał prowadzić biznes w trudnej komunistycznej rzeczywistości. Dzisiaj jego firma sprzedaje swoje produkty do ponad 40 krajów świata. Ale gdyby nie mama, kto wie jak potoczyłyby się jego losy...
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów