Mobilna pizzeria
Pod szyldem Hej Pizza działają mobilne punkty, sprzedające pizzę tylko w dostawie lub na miejscu z okienka Marka ma obecnie sześć przyczep, zlokalizowanych w Krakowie i okolicach oraz w Wieluniu, a jeszcze do końca tego roku chce uruchomić kolejne.
– Gastronomia przechodzi trudny okres. Ale my bronimy się jakością produktu – podkreśla Krzysztof Borowiec, franczyzodawca Hej Pizza. – Staramy się też utrzymywać ceny na stałym poziomie. Nie odczuliśmy spadków obrotów.
Sposób na pizzę
Kandydaci na franczyzobiorców Hej Pizza nie muszą mieć doświadczenia w gastronomii.
– To biznes dla każdego i dobry na trudne czasy – zapewnia Krzysztof Borowiec. – Dziś ludzie często szukają drugiej nogi biznesowej. A pizza to najpopularniejsze danie, idealne w dostawie.
Franczyzodawca rekomenduje swój koncept zarówno dla dużych, jak i mniejszych miast. Jeśli chodzi o lokalizację, ważny jest dostęp do parkingu – zarówno dla klientów odbierających zamówienia osobiście, jak i dla kierowcy rozwożącego pizzę.
– Nie jesteśmy tak bardzo zależni od ruchu pieszego, jak lody czy kebab, które opierają się na konsumpcji na miejscu. Ważna jest natomiast bliskość miejsc zamieszkania, czyli np. lokalizacje w pobliżu dużych osiedli – dodaje Krzysztof Borowiec.
Franczyzobiorca otrzymuje przyczepę gotową do pracy. Licencjodawca zapewnia, że od momentu podpisania umowy jest w stanie dostarczyć food trucka w ciągu 3-4 tygodni. Cena przyczepy to 69,9 tys. zł netto. Można skorzystać z leasingu. Aby ustawić przyczepę, wystarczy 15 m2 powierzchni, potrzebny jest też dostęp do prądu. Jeśli franczyzobiorca chce, obok przyczepy może ustawić niewielki ogródek sezonowy.
– Nasza pizza opiera się na nowatorskich rozwiązaniach, dzięki którym jest łatwa i szybka w przygotowaniu – podkreśla franczyzodawca Hej Pizza. – Ciasto jest przygotowywane centralnie, ze składników importowanych z Włoch i według receptury, gwarantującej zupełnie inne doznania smakowe niż w większości pizzerii. Oprócz gotowych, najwyższej jakości (i niemrożonych!) spodów do pizzy, franczyzobiorcy zaopatrują się także w centrali w ser, włoskie wędliny i sos pomidorowy.
Pilnować jakości
Franczyzodawca Hej Pizza radzi, aby licencjobiorcy mieli własnego dostawcę, dowożącego zamówienia do klientów.
– Oczywiście można korzystać z usług firm zewnętrznych, ale własny dostawca daje większą możliwość kontrolowania jakości usługi oraz bezpośredni kontakt z klientem – mówi Krzysztof Borowiec.
A dbałość o dobre relacje z klientami, to – zdaniem właściciela marki – jeden z kluczy do sukcesu w biznesie.
– Trzeba o nich dbać, interesować się czy są zadowoleni z produktu i obsługi – radzi Krzysztof Borowiec. – Jeśli widzimy, że np. stały klient przestał nagle składać zamówienia, warto zadzwonić, zapytać co się stało. Zalecamy też, aby przynajmniej przez pierwsze tygodnie jak najczęściej osobiście doglądać biznesu. W tym okresie wypracowuje się jakość, zarówno produktu, jak i dostaw, buduje się bazę klientów. Co ważne, pizza daje szerokie możliwości dostosowywania się ze smakami do danego rynku. I jest to produkt wysoko marżowy
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani opłaty franczyzowej.
WIZYTÓWKA HEJ PIZZA
Mobilne pizzerie.
- cena przyczepy: 69,9 tys. zł
- wymagana powierzchnia pod przyczepę : 15 m2
- opłata franczyzowa: 0 zł

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali