Wariant do wyboru / Agencje ubezpieczeniowe, nawiązujące współpracę z Generali, mają do wyboru dwa jej warianty.
Piątek
17.03.2023
Generali Polska ma obecnie ponad 300 placówek partnerskich. W ciągu roku otwiera zwykle ponad 50 biur.
 

Generali to międzynarodowa marka z branży ubezpieczeniowej, która obecnie obsługuje ponad 667 mln klientów w 50 krajach. W Polsce jest obecna od 1998 roku.

– Placówki partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. To rozwiązanie, które jest korzystne dla wszystkich: dla klientów, naszych partnerów oraz Generali. Agent otrzymuje wsparcie w organizacji placówki i jej marketingu, klient dostępne i bliskie miejsce współpracy z agentem, a Generali stałego partnera – mówi Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska.

Propozycja dla agencji

Aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji, placówkę partnerską Generali Polska może otworzyć agencja ubezpieczeniowa, która zlokalizowana jest w odległości co najmniej 1 km od innej takiej placówki. Jakie korzyści czerpie właściciel z podpisania umowy partnerskiej?

– Otrzymuje wyższą prowizję, dedykowane kontrakty, dostosowane do struktury portfela, budżet marketingowy na promocję agencji, widoczność w sieci, m. in. wizytówkę na stronie Generali Polska oraz wizytówkę Google – wyjaśnia Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Generali. – Zawiera również umowy bezpośrednie z Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.

Jednocześnie agent nadal może mieć w swojej ofercie produkty innych firm ubezpieczeniowych.

Agencje ubezpieczeniowe, nawiązujące współpracę z Generali, mają do wyboru dwa jej warianty.

– Rozmawialiśmy z obecnymi i potencjalnymi partnerami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. W wyniku tych rozmów, słuchając oczekiwań naszych potencjalnych kandydatów do współpracy, a także po analizie rynku, przygotowaliśmy dwa warianty do wyboru, które nazwaliśmy Ekspert i Partner. To agent wspólnie z Generali decyduje, z którego wariantu chce skorzystać, po analizie potencjału biznesowego miejsca, w którym ma znajdować się placówka partnerska – dodaje Mateusz Jarkowski.

Expert lub Partner

Wariant Ekspert jest bardziej rozbudowany i obejmuje – poza wymienionymi wcześniej korzyściami dla placówek partnerskich – wyposażenie przez Generali Polska biura oraz jego oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Po podpisaniu aneksu na prowadzenie placówki partnerskiej jedyne koszty, jakie ponosi agent, to odświeżenie wnętrza i przygotowanie go do aranżacji i montażu, którymi zajmuje się już Generali. Po zakończeniu urządzania biura organizowane jest jego oficjalne otwarcie. Dodatkowo na początek współpracy partner Generali Polska otrzymuje specjalny bonus, w postaci dodatkowego wsparcia finansowego.

W opcji Partner agent dostaje ściankę z logotypami do wykorzystania w środku biura oraz oznakowanie zewnętrzne. Ma również możliwość dokupienia mebli z katalogu Generali.

– Dołączenie do naszej sieci placówek partnerskich nie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów ani żadnych opłat. Umowa podpisywana jest na okres 5 lat – dodaje Mateusz Jarkowski. – Oprócz rozwoju sieci, planujemy w tym roku wprowadzić wiele nowych rozwiązań dla naszych partnerów, jak np. program benefitów dla właścicieli agencji czy dedykowane konkursy.

 

WIZYTÓWKA GENERALI

Firma ubezpieczeniowa.

  • ponad 667 mln klientów w 50 krajach
  • ponad 300 placówek partnerskich w Polsce

Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Generali: / "Dołączenie do naszej sieci placówek partnerskich nie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów ani żadnych opłat".