Zarabiamy na ubezpieczeniach
Generali to międzynarodowa marka z branży ubezpieczeniowej, która obecnie obsługuje ponad 667 mln klientów w 50 krajach. W Polsce jest obecna od 1998 roku.
– Placówki partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. To rozwiązanie, które jest korzystne dla wszystkich: dla klientów, naszych partnerów oraz Generali. Agent otrzymuje wsparcie w organizacji placówki i jej marketingu, klient dostępne i bliskie miejsce współpracy z agentem, a Generali stałego partnera – mówi Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska.
Propozycja dla agencji
Aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji, placówkę partnerską Generali Polska może otworzyć agencja ubezpieczeniowa, która zlokalizowana jest w odległości co najmniej 1 km od innej takiej placówki. Jakie korzyści czerpie właściciel z podpisania umowy partnerskiej?
– Otrzymuje wyższą prowizję, dedykowane kontrakty, dostosowane do struktury portfela, budżet marketingowy na promocję agencji, widoczność w sieci, m. in. wizytówkę na stronie Generali Polska oraz wizytówkę Google – wyjaśnia Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Generali. – Zawiera również umowy bezpośrednie z Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.
Jednocześnie agent nadal może mieć w swojej ofercie produkty innych firm ubezpieczeniowych.
Agencje ubezpieczeniowe, nawiązujące współpracę z Generali, mają do wyboru dwa jej warianty.
– Rozmawialiśmy z obecnymi i potencjalnymi partnerami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. W wyniku tych rozmów, słuchając oczekiwań naszych potencjalnych kandydatów do współpracy, a także po analizie rynku, przygotowaliśmy dwa warianty do wyboru, które nazwaliśmy Ekspert i Partner. To agent wspólnie z Generali decyduje, z którego wariantu chce skorzystać, po analizie potencjału biznesowego miejsca, w którym ma znajdować się placówka partnerska – dodaje Mateusz Jarkowski.
Expert lub Partner
Wariant Ekspert jest bardziej rozbudowany i obejmuje – poza wymienionymi wcześniej korzyściami dla placówek partnerskich – wyposażenie przez Generali Polska biura oraz jego oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Po podpisaniu aneksu na prowadzenie placówki partnerskiej jedyne koszty, jakie ponosi agent, to odświeżenie wnętrza i przygotowanie go do aranżacji i montażu, którymi zajmuje się już Generali. Po zakończeniu urządzania biura organizowane jest jego oficjalne otwarcie. Dodatkowo na początek współpracy partner Generali Polska otrzymuje specjalny bonus, w postaci dodatkowego wsparcia finansowego.
W opcji Partner agent dostaje ściankę z logotypami do wykorzystania w środku biura oraz oznakowanie zewnętrzne. Ma również możliwość dokupienia mebli z katalogu Generali.
– Dołączenie do naszej sieci placówek partnerskich nie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów ani żadnych opłat. Umowa podpisywana jest na okres 5 lat – dodaje Mateusz Jarkowski. – Oprócz rozwoju sieci, planujemy w tym roku wprowadzić wiele nowych rozwiązań dla naszych partnerów, jak np. program benefitów dla właścicieli agencji czy dedykowane konkursy.
WIZYTÓWKA GENERALI
Firma ubezpieczeniowa.
- ponad 667 mln klientów w 50 krajach
- ponad 300 placówek partnerskich w Polsce
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Bilard jest popularną rozrywką i dość prostą grą. Trzeba kijem posłać bilę do łuzy. Kto trafia, ten wygrywa – tak samo jak w biznesie. Własny klub bilardowy może być trafną inwestycją.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.