Certyfikaty dla franczyzobiorców Żabki

Certyfkowana grupa / Certyfikat Akademii Przedsiębiorczości uzyskało blisko 70 franczyzobiorców Żabki.
Czwartek
26.10.2023
Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka odebrało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości.
 

Akademię Przedsiębiorczości Żabka zainaugurowała w marcu tego roku, wspólnie z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej oraz ekspertami z rynku franczyzy. Celem projektu jest podnoszenie umiejętności przedsiębiorców działających w sieci Żabka oraz kandydatów na franczyzobiorców - z zakresu prowadzenia sklepów, zarządzania zespołem, a także zdobycie kompetencji sprzedażowych. Cykl szkoleniowy dostarcza nowej wiedzy biznesowej i pomaga rozwinąć konkretne umiejętności.

– Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej wspólnie ze swoim partnerem I’GS In Good Strategy potwierdził, że program edukacyjno-rozwojowy Akademia Przedsiębiorczości jest prowadzony zgodnie z modelem Franczyza 2.0. To rezultat wielu miesięcy wspólnej pracy, kiedy przeprowadziliśmy audyt dotychczas oferowanego franczyzobiorcom przez sieć Żabka systemu nauki przedsiębiorczości, zbudowaliśmy oraz wdrożyliśmy nowy model podnoszenia kompetencji franczyzobiorców. Podczas uroczystego wręczenia certyfikatów otrzymaliśmy wiele ciepłych słów od franczyzobiorców na temat Akademii Przedsiębiorczości, jej przydatności w prowadzeniu biznesu czy znaczenia w rozwoju osobistym. Certyfikat co roku podlega odnowieniu, co ma zapewnić wysoką jakość programu i jego transformacyjny charakter – mówi dr hab. inż. Eryk Głodziński, prof. uczelni, prodziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.

Stacjonarnie i on-line

W ramach I edycji Akademii Przedsiębiorczości zrealizowano łącznie blisko 200 szkoleń stacjonarnych oraz ponad 60 on-line. Program certyfikacji zakładał 3 spotkania stacjonarne z: efektywnego zarządzania małym zespołem, świadomego przywództwa, kształtowania kultury organizacyjnej i finansów przedsiębiorcy, a także 3 spotkania on-line poświęcone takim wątkom jak: postawa przedsiębiorcza i podejście właścicielskie, procesy w organizacji i technologie informacyjno-komunikacyjne. Z podstaw przedsiębiorczości przeszkolono ponad 1,4 tys. kandydatów na franczyzobiorców. W szkoleniach otwartych Akademii Przedsiębiorczości w sumie udział wzięło z kolei blisko 800 przedsiębiorców.

– Udział w takim projekcie to nie tylko możliwość wzmocnienia czy rozwoju umiejętności z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, kultury organizacyjnej czy finansów. To także szansa na wymianę spostrzeżeń i dzielenie się wiedzą między franczyzobiorcami. Dla mnie jako franczyzobiorczyni i jednocześnie trenerki ds. szkoleń to szansa na poszerzenie horyzontów i zdobycie wiedzy, którą dzielę się z kolejnymi kandydatami na franczyzobiorców. Niezwykle ważne jest to, że Żabka inwestuje w takie przedsięwzięcia. Biznesy z siecią rozpoczynają bowiem osoby o różnym doświadczeniu i potrzebach – dzięki oferowanym przez Żabkę szkoleniom, w tym Akademii Przedsiębiorczości, zyskują oni dobry start w rozwoju we franczyzie – mówi Beata Świerczyńska, franczyzobiorczyni sklepu Żabka z Warszawy i trenerka ds. szkoleń.

Certyfikat z przedsiębiorczości

Aby otrzymać certyfikat ukończenia programu edukacyjno-rozwojowego Akademii Przedsiębiorczości, konieczne było zaliczenie wszystkich szkoleń dostępnych w programie, których uwieńczeniem był test końcowy, a także opracowanie indywidualnej propozycji rozwoju przedsiębiorczości dla swojej franczyzy (tzw. Mapy Rozwoju Przedsiębiorczości). Certyfikat uzyskało blisko 70 franczyzobiorców.

– Przygotowanie mapy rozwoju dla biznesu pozwoliło mi na refleksję nad moimi aktualnymi kompetencjami i zastanowienie się nad tymi, które chciałabym rozwinąć. Zadanie to pozwoliło mi spojrzeć na mój biznes z szerszej perspektywy i przyczyniło się do wyznaczenia celów, które chciałabym osiągnąć – dodaje Beata Świerczyńska.

Aby ulepszyć program i jeszcze lepiej odpowiedzieć na oczekiwania franczyzobiorców i kandydatów do tej roli, sieć regularnie przeprowadza ankiety satysfakcji i realizuje wywiady z uczestnikami, w ramach których przedstawiają swoje oczekiwania i preferencje co do formy oraz zakresu szkoleń. Pozytywne opinie o Akademii Przedsiębiorczości oraz chęć dalszego podnoszenia kompetencji franczyzobiorców wpłynęły na decyzję Żabki o objęciu inicjatywą wszystkich nowych przedsiębiorców dołączających do sieci.

Żabka stawia na edukację

Przyszli franczyzobiorcy już w ramach procesu rekrutacji przechodzą 15-dniowe szkolenie w sklepie trenerskim w ich lub okolicznej miejscowości. Dopasowane jest ono do indywidualnych potrzeb oraz wiedzy biznesowej kandydata. Podczas szkolenia poruszane są zagadnienia z zakresu HR, sprzedaży, finansów i podatków, zarządzania czy obsługi klienta.

Od momentu rozpoczęcia współpracy z siecią Żabka przedsiębiorcy mogą korzystać ze specjalnej platformy edukacyjnej. Obejmuje ona m.in.: bazę wiedzy o sieci, aktualności z życia Żabki, a także szereg szkoleń i webinarów, które są na bieżącą aktualizowane i rozbudowywane. Dostęp do niej mają również pracownicy zatrudnieni przez franczyzobiorców.

Nieodpłatne szkolenia są tylko jednym z elementów wsparcia oferowanego przez sieć kandydatom, a następnie franczyzobiorcom, które pomagają im w rozwoju ich biznesów. Na start otrzymują wyposażony i zatowarowany sklep, korzystają z innowacji technologicznych, wsparcia logistycznego, IT czy serwisowego, a także ze specjalnego ubezpieczenia „Polisa na biznes”.


Cykl szkoleń / W ramach I edycji Akademii Przedsiębiorczości zrealizowano łącznie blisko 200 szkoleń stacjonarnych i ponad 60 on-line.
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022