Otwieramy mobilną lodziarnię
Sieć rowerowych kawiarni pod szyldem Bike Cafe, od 12 lat obecna na polskim rynku, w ubiegłorocznym sezonie liczyła 116 punktów. A w tym roku franczyzodawca uruchomił też nowy koncept, który rozwija niezależnie od kawiarni – rowerowe lodziarnie Bike Cafe Ice Cream.
– Mamy zakontraktowanych 12 mobilnych lodziarni. Chcielibyśmy, aby na początku sezonu było ich 35-40 – mówi Marcin Łojewski, CEO Bike Cafe i Bike Cafe Ice Cream.
Dla mobilnej gastronomii sezon startuje nawet już na przełomie marca i kwietnia, więc aby wykorzystać go w pełni, nie ma na co czekać.
– Ale do naszej sieci można dołączyć też w trakcie trwania sezonu – zapewnia Marcin Łojewski. – Przyczepy są dostępne od ręki.
Ile kosztuje franczyza Bike Cafe Ice Cream?
Mobilna lodziarnia składa się z roweru ciągnącego i przyczepy, na której znajdują się pojemniki z lodami. Przyczepa pomieści 50 kg lodów (dostarczanych przez centralę), co daje 800-850 porcji. Cały zestaw jest łatwy w prowadzeniu, a jazdę usprawnia wspomaganie elektryczne.
Przyczepa lodowa nie jest na stałe zintegrowana z rowerem, więc łatwo ją odpiąć czy zapiąć. Dzięki temu można mieć jeden rower i kilka przyczep, które za pomocą tego samego roweru rozstawimy w różnych miejscach. To w istotny sposób zmniejsza koszty inwestycji.
– Cenowo nasz zestaw rower plus trzy przyczepy równa się dwóm pojazdom konkurencyjnych firm – dodaje Marcin Łojewski.
Koszt roweru ciągnącego to 10 499 zł netto. Przyczepa kosztuje 44,9 tys. zł netto. Jeśli chodzi o mobilne kawiarnie to cena standardowego roweru wynosi 64,9 tys. zł netto, a elektrycznego 78,4 tys. zł netto.
Lody są wszędzie
Franczyzodawca Bike Cafe Ice Cream podkreśla, że mobilne lodziarnie mogą stać praktycznie wszędzie.
– Dobrze się sprawdzają zarówno w dużych miastach, jak i na mniejszych rynkach, w miasteczkach czy miejscowościach-sypialniach dużych miast – zapewnia Marcin Łojewski. – Franczyzobiorcom gwarantujemy szerokie wsparcie, poparte 12-letnim doświadczeniem w mobilnej gastronomii. Będą korzystać z tych samych rozwiązań, które świetnie sprawdzają się w przypadku rowerowych kawiarni. Np. wsparcia naszego działu eventowego, wyszukującego imprez, w których biorcy mogą wziąć udział czy aplikacji dla klientów oraz serwisu.
Marcin Łojewski dodaje, że lody i kawa świetnie się ze sobą komponują, dobrym rozwiązaniem jest więc połączenie obydwu konceptów.
– Niektórzy aktualni franczyzobiorcy Bike Cafe już zdecydowali się na dołączenie do biznesu lodziarni – mówi.
WIZYTÓWKA BIKE CAFE I BIKE CAFE ICE CREAM
Sieć mobilnych kawiarni i lodziarni.
- 116 kawiarni Bike Cafe
- 12 zakontraktowanych lodziarni Bike Cafe Ice Cream
- cena roweru 10 499 zł netto
- cena przyczepy lodowej 44,9 tys. zł netto
- rowerowa kawiarnia 64,9 tys. zł lub 78,4 tys. zł netto
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...