Wendy's rekrutuje franczyzobiorców w Polsce
Wcześniej Wendy's powróciło do Wielkiej Brytanii w 2021 roku, co jednocześnie stanowiło punkt wyjścia do dalszego rozwoju marki w Europie. Firma niedawno podpisała nowe umowy z franczyzobiorcami w Irlandii, Rumunii i Szkocji, planując otwarcie ponad 100 restauracji na tych rynkach począwszy od 2025 roku. Dodatkowo, aby przyspieszyć rozwój w Europie, Wendy's aktywnie rekrutuje franczyzobiorców w Polsce, zachęcając do otwarcia nowych restauracji w całym kraju.
Dla kogo Wendy's?
Restauracje Wendy's to interesująca propozycja dla doświadczonych franczyzobiorców w Polsce, co potwierdzają też dane:
-
Polski rynek burgerów wzrósł do ponad 40 proc. względem całkowitej sprzedaży w restauracjach szybkiej obsługi.
-
Sprzedaż burgerów w sieciach typu QSR ma wzrosnąć o 65 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat, co znacznie zwiększy potencjał do rozwoju, szczególnie w kontekście oferty burgerów Wendy's.
-
Wendy's cieszy się dużą rozpoznawalnością wśród klientów – ponad 50 proc. konsumentów z Polski deklaruje, że zna markę.
-
74 proc. klientów z Polski rozważyłoby wizytę w restauracjach Wendy's.
-
Polscy konsumenci cenią sobie smaczne, wysokiej jakości jedzenie, które jest przygotowywane na zamówienie – wszystko to zgodnie z zasadami, które od samego początku towarzyszą marce Wendy's.
Założona 55 lat temu, Wendy's jest obecnie jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie.
– Bardzo cieszymy się z możliwości serwowania naszego świeżego, pysznego jedzenia fanom Wendy's w Polsce. Chcemy wykorzystać nasz sukces w Wielkiej Brytanii i dlatego już nie możemy się doczekać, kiedy nasze kwadratowe hamburgery, frytki Hot & Crispy i deser Frosty® trafią w ręce polskich konsumentów za sprawą naszych nowych partnerów franczyzowych – mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy's Europe.
Franczyza Wendy's w Polsce
Wendy's obecnie szuka franczyzobiorców z bogatym doświadczeniem operacyjnym, lokalną wiedzą i udokumentowanymi sukcesami w szybkim rozwoju marek. Franczyzobiorcy dołączający do zespołu Wendy's w Polsce będą mogli w pełni wykorzystać siłę i rozpoznawalność marki, aby szybko przyciągnąć klientów. Partnerzy franczyzowi mogą liczyć na wsparcie Wendy's już od pierwszego dnia i korzystać ze sprawdzonego modelu biznesowego, najlepszych szkoleń i narzędzi. Firma zainwestowała znaczące środki w lokalne zasoby, aby wesprzeć rozwój marki w Europie, m.in. w odpowiedni łańcuch dostaw czy regionalne zespoły operacyjne oraz pozyskując światowej klasy partnerów marketingowych i kreatywnych.
– Współpraca z partnerami biznesowymi, którzy podzielają nasze wartości i wykazują się zaangażowaniem w dostarczanie produktów najwyższej jakości, zapewnianie doskonałej obsługi klienta oraz aktywne uczestnictwo w społeczności, jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji. Marka Wendy's spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem wśród brytyjskich klientów, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę kombinację świeżych i smakowitych posiłków, sprawnej i przyjaznej obsługi oraz konkurencyjnych cen – dodaje franczyzobiorca George Papadamou, dyrektor Square Burgers Ltd w Wielkiej Brytanii.
Nowi franczyzobiorcy będą mieli wyjątkową okazję, aby jako pierwsi zaprezentować polskim konsumentom menu Wendy's, wykorzystując do tego nowoczesne projekty restauracji Global Next Gen, które dedykowane są erze cyfrowej.
W Polsce za rekrutację nowych franczyzobiorców i partnerów biznesowych Wendy's odpowiada firma PROFIT system.
To, co wyróżnia Wendy's, to jakość i świeżość produktów. Wendy's jest najbardziej znane ze swoich kwadratowych hamburgerów przygotowywanych na zamówienie, ale też z kanapek z kurczakiem, frytek Hot & Crispy, czy bekonu wędzonego drewnem jabłoni, który jest świeżo przygotowywany w restauracji każdego dnia, oraz słynnego deseru Frosty. Wszystkie pozycje w menu są przygotowywane na zamówienie i można je dowolnie modyfikować, a składniki są pozyskiwane lokalnie. Sałatki są codzienne przygotowywane ze świeżych, ręcznie krojonych warzyw, natomiast hamburgery zawsze są serwowane gorące, prosto z grilla.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.
Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali