Kim jesteśmy
Carrefour to międzynarodowa sieć handlowa, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach.
W Polsce pod naszymi markami działa ponad 800 sklepów w różnych formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience: osiedlowe i trafikowe oraz sklep internetowy. Firma jest również właścicielem 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Sprawdzone i dochodowe koncepty
Siłą naszej franczyzy jest doświadczenie i międzynarodowy zasięg działalności – Carrefour rozwija swoją ofertę franczyzową między innymi we Francji, Belgii, Hiszpanii, Rumunii, Argentynie i Włoszech. Jesteśmy również jednym z największych franczyzodawców w Polsce. Spółka jest operatorem prawie 600 sklepów franczyzowych działających w kilku formatach: hipermarket Carrefour, supermarket Carrefour Market, Carrefour Express convenience, Carrefour express minimarket oraz Globi. Oferujemy również koncept dla stacji paliw. Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje również dostęp do: zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, efektywnej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
Dla kogo?
Naszą ofertę franczyzową kierujemy zarówno do właścicieli już istniejących sklepów, jak i przedsiębiorców spoza branży, którzy chcą otworzyć swój sklep w jednym z kilku dostępnych formatów Carrefour. Znajdujemy rozwiązania dla różnych lokalizacji: od 50m2 do 5000m2, od wiejskich po wielkomiejskie, od trafikowych po osiedlowe. Dzięki ofercie ajencyjnej możemy zaproponować współpracę nie tylko partnerom mogącym zainwestować w sklep, ale również tym, którzy nie mając środków własnych, chcą poprowadzić sklep Carrefour na zasadach ajencyjnych.
Co oferujemy?
Właścicielom sklepów, którzy zdecydują się na współpracę z Carrefour, oferujemy pełną profesjonalizację ich biznesu. Przedsiębiorcom rozpoczynającym działalność, zapewniamy bezpieczny start w branży sklepów spożywczo-przemysłowych. Ponadto oferujemy:
- wsparcie silnej marki zapewniające przewagę nad konkurencją;
- model biznesowy gwarantujący satysfakcjonujące przychody;
- innowacyjne biznesowe koncepty handlowe, stawiające klienta w centrum uwagi;
- opiekę naszych ekspertów na każdym etapie współpracy;
- korzystne warunki handlowe;
- profesjonalną logistykę oraz narzędzia ułatwiające zarządzanie sklepem;
- dostęp do produktów marki własnej Carrefour oraz najtańszych produktów ze znakiem „Simpl”;
Dowiedz się więcej i poznaj każdy z naszych formatów:
