Strategia, rozmowa, działanie
Alior Bank zorganizował ogólnopolski cykl spotkań wewnętrznych, tzw. roadshow. Jego celem było przedstawienie założeń nowej strategii, budowanie wspólnego zrozumienia kierunku zmian oraz otwarcie przestrzeni do rozmowy. Spotkania odbyły się w 6 miastach, w różnych regionach Polski, co umożliwiło udział partnerom franczyzowym z całego kraju. Mogli na żywo zapoznać się z kierunkami strategicznymi, uzyskać bezpośrednie informacje o planowanych zmianach, aktualnościach, innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych dla klientów. Wydarzenia miały formę paneli, na których - obok członków zarządu banku - na scenie pojawili się jako prelegenci dyrektorzy i liderzy odpowiadający za kluczowe obszary działania banku. Każde spotkanie kończyło się otwartą sesją Q&A, w której każdy uczestnik, mógł zadać pytanie.
Zgodnie ze strategią Alior Bank stawia na bankowość relacyjną, czyli bycie blisko klientów i partnerów z ofertą dostępną w preferowany przez nich sposób. Chce również oferować korzystanie z usług bankowych na prostych zasadach jako bank w nowoczesnym, cyfrowym wydaniu.
Julianna Surma, dyrektor Regionu Północnego Placówek Partnerskich Alior Banku mówi, że bank odpowiada na potrzeby klientów poprzez jakość obsługi, kompetencje i lokalną obecność.
- Z perspektywy klienta nie ma znaczenia, czy trafia do placówki partnerskiej czy oddziału własnego. Zawsze oczekuje wysokiego standardu obsługi, profesjonalnego doradztwa, bezpieczeństwa. I to zapewniamy wspólnie z naszymi partnerami w każdej lokalizacji - mówi. - Po pierwsze jako bank odpowiadamy za spójną jakość doświadczenia klienta. Dbamy o wysoki i nowoczesny standard wizualny naszych placówek, bo jesteśmy przekonani, że komfortowe wnętrza sprzyjają doradztwu, budują atmosferę zaufania, dyskrecji - co jest niezbędne, by móc budować relacje z klientem. Po drugie inwestujemy w kompetencje - nasi menedżerowie ds. efektywności pracują w terenie, bezpośrednio w placówkach, z doradcami, z partnerami, rozwijają umiejętności zespołów.
Julianna Surma dodaje, że równie ważna dla Alior Banku jest obecność na lokalnych rynkach. Placówki partnerskie są silnie zakorzenione lokalnie. Doradcy znają swoich klientów, budują długofalowe relacje. Dzięki temu są bliżej klienta, rozumieją jego potrzeby i potrafią na nie reagować.
Własny Alior Bank
Alior Bank celuje w mniejsze miejscowości, liczące między 20 a 50 tys. mieszkańców, w których z założenia nie otwiera własnych oddziałów. Dwustanowiskowa placówka partnerska Alior Banku ma średnio 45 mkw. Koszty otwarcia dzielą się między partnera i bank. Po stronie banku leży zakup i montaż elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, zakup zabezpieczeń platformy i sprzętu IT, systemu monitoringu placówki. Pokrywa też koszt pakietów promocyjnych czy materiałów reklamowych. Partner natomiast odpowiada m.in. za przygotowanie lokalu, zakup sejfu, systemu alarmowego oraz mebli. Szacowana minimalna kwota inwestycji partnera w placówkę banku to ok. 60 tys. zł.
WIZYTÓWKA ALIOR BANK
Sieć placówek bankowych. Placówki partnerskie są otwierane od 16 lat.
- minimalna kwota inwestycji ok. 60 tys. zł
- powierzchnia placówki średnio 45 mkw.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żabka otworzyła 12 000. sklep
/27.10.2025
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.