Strategia, rozmowa, działanie
Alior Bank zorganizował ogólnopolski cykl spotkań wewnętrznych, tzw. roadshow. Jego celem było przedstawienie założeń nowej strategii, budowanie wspólnego zrozumienia kierunku zmian oraz otwarcie przestrzeni do rozmowy. Spotkania odbyły się w 6 miastach, w różnych regionach Polski, co umożliwiło udział partnerom franczyzowym z całego kraju. Mogli na żywo zapoznać się z kierunkami strategicznymi, uzyskać bezpośrednie informacje o planowanych zmianach, aktualnościach, innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych dla klientów. Wydarzenia miały formę paneli, na których - obok członków zarządu banku - na scenie pojawili się jako prelegenci dyrektorzy i liderzy odpowiadający za kluczowe obszary działania banku. Każde spotkanie kończyło się otwartą sesją Q&A, w której każdy uczestnik, mógł zadać pytanie.
Zgodnie ze strategią Alior Bank stawia na bankowość relacyjną, czyli bycie blisko klientów i partnerów z ofertą dostępną w preferowany przez nich sposób. Chce również oferować korzystanie z usług bankowych na prostych zasadach jako bank w nowoczesnym, cyfrowym wydaniu.
Julianna Surma, dyrektor Regionu Północnego Placówek Partnerskich Alior Banku mówi, że bank odpowiada na potrzeby klientów poprzez jakość obsługi, kompetencje i lokalną obecność.
- Z perspektywy klienta nie ma znaczenia, czy trafia do placówki partnerskiej czy oddziału własnego. Zawsze oczekuje wysokiego standardu obsługi, profesjonalnego doradztwa, bezpieczeństwa. I to zapewniamy wspólnie z naszymi partnerami w każdej lokalizacji - mówi. - Po pierwsze jako bank odpowiadamy za spójną jakość doświadczenia klienta. Dbamy o wysoki i nowoczesny standard wizualny naszych placówek, bo jesteśmy przekonani, że komfortowe wnętrza sprzyjają doradztwu, budują atmosferę zaufania, dyskrecji - co jest niezbędne, by móc budować relacje z klientem. Po drugie inwestujemy w kompetencje - nasi menedżerowie ds. efektywności pracują w terenie, bezpośrednio w placówkach, z doradcami, z partnerami, rozwijają umiejętności zespołów.
Julianna Surma dodaje, że równie ważna dla Alior Banku jest obecność na lokalnych rynkach. Placówki partnerskie są silnie zakorzenione lokalnie. Doradcy znają swoich klientów, budują długofalowe relacje. Dzięki temu są bliżej klienta, rozumieją jego potrzeby i potrafią na nie reagować.
Własny Alior Bank
Alior Bank celuje w mniejsze miejscowości, liczące między 20 a 50 tys. mieszkańców, w których z założenia nie otwiera własnych oddziałów. Dwustanowiskowa placówka partnerska Alior Banku ma średnio 45 mkw. Koszty otwarcia dzielą się między partnera i bank. Po stronie banku leży zakup i montaż elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, zakup zabezpieczeń platformy i sprzętu IT, systemu monitoringu placówki. Pokrywa też koszt pakietów promocyjnych czy materiałów reklamowych. Partner natomiast odpowiada m.in. za przygotowanie lokalu, zakup sejfu, systemu alarmowego oraz mebli. Szacowana minimalna kwota inwestycji partnera w placówkę banku to ok. 60 tys. zł.
WIZYTÓWKA ALIOR BANK
Sieć placówek bankowych. Placówki partnerskie są otwierane od 16 lat.
- minimalna kwota inwestycji ok. 60 tys. zł
- powierzchnia placówki średnio 45 mkw.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Patryk Lemański zwyciężył w konkursie Top Franczyzobiorca w kategorii „Młody zdolny”. Jego kariera w Alior Banku rzeczywiście rozwija się błyskawicznie.
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
– Budujemy biznes oparty o kilka grup produktowych, z których każda generuje przychód dla franczyzobiorcy – mówi Daniel Gehrke z Alior Banku.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.
- Moja opinia na mój własny temat zmieniła się. Kiedyś byłam przekonana, że jestem kobietą biznesu. Dzisiaj wiem, że bardziej jestem wizjonerką – mówi Bożena Batycka, właścicielka firmy Batycki, produkującej torebki oraz galanterię skórzaną.
SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.