Piątek
01.08.2025
W sześciu miastach Polski członkowie zarządu Alior Banku rozmawiali o strategii z partnerami i pracownikami banku.
 

Alior Bank zorganizował ogólnopolski cykl spotkań wewnętrznych, tzw. roadshow. Jego celem było przedstawienie założeń nowej strategii, budowanie wspólnego zrozumienia kierunku zmian oraz otwarcie przestrzeni do rozmowy. Spotkania odbyły się w 6 miastach, w różnych regionach Polski, co umożliwiło udział partnerom franczyzowym z całego kraju. Mogli na żywo zapoznać się z kierunkami strategicznymi, uzyskać bezpośrednie informacje o planowanych zmianach, aktualnościach, innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych dla klientów. Wydarzenia miały formę paneli, na których - obok członków zarządu banku - na scenie pojawili się jako prelegenci dyrektorzy i liderzy odpowiadający za kluczowe obszary działania banku. Każde spotkanie kończyło się otwartą sesją Q&A, w której każdy uczestnik, mógł zadać pytanie. 

Zgodnie ze strategią Alior Bank stawia na bankowość relacyjną, czyli bycie blisko klientów i partnerów z ofertą dostępną w preferowany przez nich sposób. Chce również oferować korzystanie z usług bankowych na prostych zasadach jako bank w nowoczesnym, cyfrowym wydaniu.

Julianna Surma, dyrektor Regionu Północnego Placówek Partnerskich Alior Banku mówi, że bank odpowiada na potrzeby klientów poprzez jakość obsługi, kompetencje i lokalną obecność. 

- Z perspektywy klienta nie ma znaczenia, czy trafia do placówki partnerskiej czy oddziału własnego. Zawsze oczekuje wysokiego standardu obsługi, profesjonalnego doradztwa, bezpieczeństwa. I to zapewniamy wspólnie z naszymi partnerami w każdej lokalizacji - mówi. - Po pierwsze jako bank odpowiadamy za spójną jakość doświadczenia klienta. Dbamy o wysoki i nowoczesny standard wizualny naszych placówek, bo jesteśmy przekonani, że komfortowe wnętrza sprzyjają doradztwu, budują atmosferę zaufania, dyskrecji - co jest niezbędne, by móc budować relacje z klientem. Po drugie inwestujemy w kompetencje - nasi menedżerowie ds. efektywności pracują w terenie, bezpośrednio w placówkach, z doradcami, z partnerami, rozwijają umiejętności zespołów.  

Julianna Surma dodaje, że równie ważna dla Alior Banku jest obecność na lokalnych rynkach. Placówki partnerskie są silnie zakorzenione lokalnie. Doradcy znają swoich klientów, budują długofalowe relacje. Dzięki temu są bliżej klienta, rozumieją jego potrzeby i potrafią na nie reagować. 

Własny Alior Bank 

Alior Bank celuje w mniejsze miejscowości, liczące między 20 a 50 tys. mieszkańców, w których z założenia nie otwiera własnych oddziałów. Dwustanowiskowa placówka partnerska Alior Banku ma średnio 45 mkw. Koszty otwarcia dzielą się między partnera i bank. Po stronie banku leży zakup i montaż elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, zakup zabezpieczeń platformy i sprzętu IT, systemu monitoringu placówki. Pokrywa też koszt pakietów promocyjnych czy materiałów reklamowych. Partner natomiast odpowiada m.in. za przygotowanie lokalu, zakup sejfu, systemu alarmowego oraz mebli. Szacowana minimalna kwota inwestycji partnera w placówkę banku to ok. 60 tys. zł.

WIZYTÓWKA ALIOR BANK

Sieć placówek bankowych. Placówki partnerskie są otwierane od 16 lat.

  • minimalna kwota inwestycji ok. 60 tys. zł
  • powierzchnia placówki średnio 45 mkw.

 

 


doradca we franczyzie